Gå til innhold

tid for gyn.undersøkelse?

Anbefalte innlegg

jente på 21 år som fortsatt ikke hat vært til gyn.undersøkelse. jeg hadde sex for første gang for over 4 år siden, og har brukt p-pillene i over 2. har aldri hatt noen problemer, og både jeg og partneren min har alltid brukt kondom med tidligere partnere, så sykdom er der nok ikke. jeg bare lurer på hvem jeg skal gå til?er det fast-lege eller gynekolog?legen min har ikke sagt noe om det...skal jeg bare ringe og si jeg vil ha en gyn.undersøkelse?takker for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158911-tid-for-gynunders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rett at du bør ta en G.U. Tenkte jeg bare skulle si at det ikke gjør det minste vondt, selv om det naturligvis er litt ubehagelig å ligge ¨slik foran legen. Men husk at legen har sett mange før og er sikkert vandt til å se mye og mange forskjellige :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...