Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet ei nydelig jente som jeg har lyst til å være i lag med for fremtiden.. Vi er veldig forelsket og har ofte sex når vi er i lag.

Jeg er 46 og hun er 44.

Det som er problemet er at hun får sperre rett før hun får orgasme, dvs det er akkurat som en klaff plopper ned, og hun får ikke orgasme.

Og følgelig blir hun frustrert og skuffet...

Hun sier at hun er "onanist" og har brukt en del tekniske hjelpemidler for å oppnå orgasme tidligere, spesielt med vibrasjon mot klitoris. Men selv når hun bruker denne i tillegg under samleiet oppnår hun ikke orgasme. Hun sier selv at det sitter i hodet.

Vi har begge forholdsvis stor erfaring, og har snakket en del om dette, men er enige om at det kanskje ikke er lurt å snakke så veldig mye om tidligere liv...

Det kan hende hun har denne sperren på grunn av at hun ennu ikke stoler på meg, er redd for å innlede nytt forhold.. hva kan jeg i så fall gjøre med det?... jeg er fullstendig ærlig med henne i alle sammenhenger, og det kan jo selvfølgelig også misoppfattes...

Kan jeg få noen gode råd??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158945-orgasmesperre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg var det en fysisk greie.

Klarte ikke spenne de samme musklene under samleie som under onanering, og fikk dermed ikke brukt teknikkene jeg hadde innarbeid for å få orgasme.

Det tok meg flere år å finne ut hva jeg skulle gjøre under et samleie for å oppnå det samme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158945-orgasmesperre/#findComment-1026690
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...