Gå til innhold

kjæresten min er redd for å ha sex med meg

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt i midten av 20-åra og har vært sammen med kjæresten min i ca. 1 år. I løpet av denne perioden har vi hatt et brudd i forholdet, og ved dette bruddet presterte jeg å havne i seng med en eks. Dette skjedde kun en gang men har påvirket foholdet vårt mye i ettertid! Som du skjønner ble vi etter hvert sammen igjen men ting er ikke helt som de var.. Hun sier at hun har tilgitt meg for det som skjedde, men at hun har problemer med å bli trygg på meg. Jeg på min side har etter beste evne prøvd å vise hvor mye jeg angrer på min feil, og har virkelig innsett hva denne jenta betyr for meg. Uansett har dette gjort utslag i sexlivet vårt, og det virker som om det bare er jeg som har lyst.. Selv sier hun at hun har lyst men er utrygg på en eller annen måte. Tidligere har også forholdet vært preget av mitt initiativ på denne fronten. Vi har snakket om dette, og jeg har forklart at jeg trenger hennes initiativ innimellom. Etter mange avvisninger har det blitt til at jeg kvier meg for å ta på henne da jeg allerede vet resultatet på forhånd. Dessuten har situasjonen forverret seg etter at vi snakket om det, og jeg føler stadig at det er noe feil med meg da kjæresten min aldri vil ha sex med meg. Det virker også som om hun unngår å havne i situasjoner der sex kan bli resultatet. Jeg trenger virkelig hjelp til å finne ut av det her, og håper noen kan gi gode råd.

Fortsetter under...

Hmmm... Det kan høres ut som et godt råd kanskje er at dere tar en litt lengre pause i forholdet for å finne ut om dere virkelig (begge to...) er så forelsket /glade i hverandre som dere bør være, eller om dere kanskje driver og holder fast i noe som en gang var (litt), men som egentlig bør få lov til å forbli historie...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...