Gå til innhold

P-ring inne i 4 uker istedenfor 3?

Anbefalte innlegg

Gjest tubal-kandidat

Siden man ifølge pakningsvedlegget til NuvaRing kan ha hver ring inne i 4 uker uten at beskyttelsen reduseres, for deretter å ha vanlig ringfri uke...er det noen grunn til ikke å gjøre dette, for å kutte litt ned på antall blødninger, samt spare noen kroner..? Bare lurer. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159092-p-ring-inne-i-4-uker-istedenfor-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke studert det derre vedlegget, men må man ikke skifte til mer eller mindre spesielle tider? taes ut akkurat 3 uker etter og slikt tull?

hey, jeg har en ide!!

Du prøver å ha den i 4 uker, også visst du blir gravid så kan man ikke ha den inne i 4 uker.

hehe:)

Nei fy, nå var jeg stygg..:)

Gjest lille rosinen

Det lurte jeg på også... Men nå er ikke problemstillingen aktuell lenger. Jeg hadde bare lyst på sex i den ringfrie uka jeg, så ikke ville jeg ha utsatt den og det førte til at jeg slutta med hele ringen...

Er du fornøyd med den eller?

Gjest tubal-kandidat

jeg har ikke studert det derre vedlegget, men må man ikke skifte til mer eller mindre spesielle tider? taes ut akkurat 3 uker etter og slikt tull?

hey, jeg har en ide!!

Du prøver å ha den i 4 uker, også visst du blir gravid så kan man ikke ha den inne i 4 uker.

hehe:)

Nei fy, nå var jeg stygg..:)

Den eneste strenge regelen er visst at man IKKE må ha et opphold på mer enn én uke, eller ha samme ring inne i mer enn fire.

Tror ikke jeg vil risikere en abort for å teste ut dette, nei. :)

Gjest tubal-kandidat

Det lurte jeg på også... Men nå er ikke problemstillingen aktuell lenger. Jeg hadde bare lyst på sex i den ringfrie uka jeg, så ikke ville jeg ha utsatt den og det førte til at jeg slutta med hele ringen...

Er du fornøyd med den eller?

Sexlysten er det ikke noe å si på her i gården, nei. ;) Men jeg har mange plager om dagen som _antagelig_ ikke er P-ringen sin skyld (pustevansker, hjertebank og ømme muskler i overkroppen), men man vet jo aldri sikkert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...