coockie Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg har testet positivt på 15dg og håååper at egg/ene klamrer seg fast etter to tidligere SA.Dette er vårt første IVFforsøk. Lykke til alle andre som prøver på naturlig måte og de som ruger:) 0 Siter
Gjest prillaguri Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 gratulerer! dette går sikkert strålende. du skal se at minst ett av eggene blir værende i 9 mnd. mitt første ivf forsøk ligger i senga med armen rundt bamsen sin. lykke til videre:) 0 Siter
coockie Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 gratulerer! dette går sikkert strålende. du skal se at minst ett av eggene blir værende i 9 mnd. mitt første ivf forsøk ligger i senga med armen rundt bamsen sin. lykke til videre:) Takk for kosle svar:) E klare messom ikke slappe tå før e ser hjertelyd. Men e ha ihvertfall stressa ned å kose me sjøle nå. Lykke te me gullungjin din:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.