AngelRose Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ville bare skrive et lite innlegg igjen. Jeg har slitt med svært svært mye utflod i 5 år. For fem år siden hadde jeg clamydia men har testet meg 5 ganger etter det og har vært fri hele tiden.. Jeg var dog på Olafiaklinikken i Oslo hos eksperter på underlivsplager. Det ble da påvist urinrørsbetennelse/livmorhalsbetennelse.. Bakteriene kan vise seg å være clamydia.. (betennelsesceller som er oppdaget i microskop)... men kan være kun denne betennelsen. Denne betennelsen kan IKKE sees på vanlig test som legen sender inn på laberatorium for sjekk for bl.a. clamydia. Så det kan faktisk hende at jeg har hatt denne betennelsen i 5 år, og det er ganske skremmende. Ettersom Clamydia kan være mulig å ikke knekke med en engangsdose kan det hende den ikke er helt vekk enda og jeg kanskje må ta mer antibiotika. Dog var jeg helt fin en hel uke etter at jeg tok engangsdosen. Føles helt utrolig å kanskje endelig å finne svarer på plagene. Og håper at det snart blir helt borte. Så lykke til dere andre som også sliter med mye mye hvit utflod.. som bare leger avfeier som normalt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159202-urinr%C3%B8rsbetennelselivmorhalsbetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.