Gå til innhold

underlivsproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest jenteutensexliv

Jeg har et kjempeproblem! Jeg har lenge slitt med soppinfeksjoner, men nå tror jeg det problemet er borte. Det klør i hvert fall ikke lenger, og gynekologen min kunne ikke finne noe på prøvene. Men det gjør kjempevondt å ha sex :( Helt håpløst. Og jeg har utflod som lukter litt og det føles generelt ubehagelig... Jeg lurte på om det kunne være bakterier, men gyn. fant ikke det heller på prøvene. Men hun kunne se at noe var galt. bl.a. pga utfloden. Jeg har kjørt på med vivag og canesten, men ingen effekt. Hva skal jeg gjøre? Jegføler meg så ekkel :( er det farlig å gå med bakteriell vaginose?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159206-underlivsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke farlig å gå med bakteriell vaginose, men det er vel ikke det som er ditt problem nå?

Utfra din beskrivelse med smerter ved samleie som gjør at du ikke klarer å ha sex tenker jeg på om du har pådradd deg tilstanden vestibulitt hvor det er en unormal smertereaksjon ved skjedeinngangen? Diagnosen stilles ved en vanlig gynekologisk undersøkelse. Første ledd i behandlingen er å stoppe med all lokalbehandling (stikkpiller og krem) og ev. p-pille. Man kan forsøke ulike medikamenter, men det må du snakke med en ekspert om. Hvis du bor i Oslo kan du søke til Olafiaklinikken eller til en gynekolog.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159206-underlivsproblemer/#findComment-1028555
Del på andre sider

Gjest jenteutensexliv

Det er ikke farlig å gå med bakteriell vaginose, men det er vel ikke det som er ditt problem nå?

Utfra din beskrivelse med smerter ved samleie som gjør at du ikke klarer å ha sex tenker jeg på om du har pådradd deg tilstanden vestibulitt hvor det er en unormal smertereaksjon ved skjedeinngangen? Diagnosen stilles ved en vanlig gynekologisk undersøkelse. Første ledd i behandlingen er å stoppe med all lokalbehandling (stikkpiller og krem) og ev. p-pille. Man kan forsøke ulike medikamenter, men det må du snakke med en ekspert om. Hvis du bor i Oslo kan du søke til Olafiaklinikken eller til en gynekolog.

Jo det kunne forsåvidt vært det, men det tror jeg ikke. Pga at jeg har illeluktende utflod og pga det føles ubehagelig hele tiden (også da jeg ikke har sex). Det føles nesten som da jeg hadde sopp, men jeg klør ikke og utfloden er annerledes... Skjønner?

Jeg er så frustrert..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159206-underlivsproblemer/#findComment-1028636
Del på andre sider

Gjest jenteutensexliv

Vær så snill og svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159206-underlivsproblemer/#findComment-1030031
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...