Gå til innhold

Kåt hele tiden, overalt!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest gutt24_1980

Jeg har merket at jeg i det siste har blitt sprengkåt hele tiden. Jeg ble kjent med en jente og vi begynte å vanke mye sammen. Hun kom hjem til meg og vi lagde mat og alt det der. En dag vi satt og så på film hadde vi det mørkt i rommet og jeg fikk en reisning som varte i 35 minutter. Jeg måtte skjule joggebuksa ved å legge noe over fordi det bulte ut. På skolen satt mellom mange jenter i en forelesning og fikk en total resning der. Og det var ikke snakk om trange klær der!

Vil bare si at jeg er jomfru ennå men onanerer ofte, kanskje for ofte. Opp til 5-8 ganger om dagen. At jeg bble kåt på den jenta var noe hun også merket. Jeg snakket nemlig med henne senere der jeg fortalte henne at jeg hadde blitt forelsket i henne og alt det der. Igår satt vi og snakket om dette og plutselig kom hun inn på dette med sexen. Hun trengte mye sex sa hun, og hun har erfarng. Hjelp! Det har ikke jeg!! Hva gjør jeg? Har en penis som er liten når den er slapp men omtrent 12-14 cm i erigrert tilstand. Vet ikke om det er stort nok men den er tykk i bredden.

Videre har jeg lite hår på hodet og har hørt at de som har lite hår på hodet har en større teosteronproduksjon, med andre de er kåtere enn andre.

HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159233-k%C3%A5t-hele-tiden-overalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt problemet?? Det er da gøy å lære opp uerfarne gutter, så dersom jenta har lyst, så er det da bare å hive seg i det? Men å være kåt hele tiden høres litt slitsomt ut da!! Men kanskje det kommer seg når du får prøvd deg litt, på den annen side kan det jo også bli verre, når du altså får smaken på det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...