rak Skrevet 18. januar 2001 Skrevet 18. januar 2001 Jeg ønsker å vite om Trisekvens Forte beskytter mot graviditet. Jeg er 50 år gammel og har brukt dette produktet i nærmere 2 år. I denne perioden har jeg ikke brukt noen form for prevensjon da jeg trodde at Trisekvens var en form for P-pille. Jeg har nå fått høre at dette ikke er tilfelle. Hva er riktig?? Hvis Trisekvens ikke beskytter mot graviditet og jeg har hatt et aktivt og regelmessig seksualliiv i 2 år uten prevensjon, vil dette da si at jeg har kommet så langt i klimakteriet at jeg har svært liten mulighet for å bli gravid? Med Trisekvens Forte har jeg hatt en regelmessig blødning hver 28. dag. Takknemlig for hurtig svar! 0 Siter
Betty Skrevet 18. januar 2001 Skrevet 18. januar 2001 Hei! Jeg bruker Trisekvens og fikk beskjed av legen om at hverken den eller Trisekvens forte beskytter mot gravidiet. I mitt tilfelle mente de derimot at det kunne hjelpe kroppen min til å få eggløsning, siden jeg ikke får det uten medisiner. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 18. januar 2001 Skrevet 18. januar 2001 Trisekevns Forte beskytter ikke mor graviditet. Du bruker det vel fordi du er kommet i overgangsalderen og da kan man ikke lengre bli gravid. Trenger du så sterke hormontabletter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.