Gå til innhold

Orgasme uten utløsning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alder ?

Medisiner ?

Orgasme uten utløsning(sæd osv)

Kan være liten veskeproduksjon i prostata- kommer da ofte kun noen dråper-andre ganger mer.

Personelig erfarer jeg det kommer kun noen dråper ved

slutten av samleie- orgasmefølelsen kan være svært

liten noen ganger -andre ganger

sterkere.

hilsen fornøyd mann .( 65 år )

Gjest alt man lurer på

Alder ?

Medisiner ?

Orgasme uten utløsning(sæd osv)

Kan være liten veskeproduksjon i prostata- kommer da ofte kun noen dråper-andre ganger mer.

Personelig erfarer jeg det kommer kun noen dråper ved

slutten av samleie- orgasmefølelsen kan være svært

liten noen ganger -andre ganger

sterkere.

hilsen fornøyd mann .( 65 år )

Takk for svar.

Han er ganske ung og bruker ingen medisiner. Det pleier å komme rikelig, vil jeg si, ikke mindre enn hos andre menn.

I taoismen og andre østlige kulturer, så regnes mannens utløsning med sædavgang som tappende på energien. De bruker mye krefter på å lære en teknikk som gjør det mulig å få orgasme uten utløsning.

Rent fysisk er det som skjer at sædvæsken blir ført tilbake til urinblæren i stedet for å sprute ut.

Kanskje det var dette som skjedde?

Gjest alt man lurer på

I taoismen og andre østlige kulturer, så regnes mannens utløsning med sædavgang som tappende på energien. De bruker mye krefter på å lære en teknikk som gjør det mulig å få orgasme uten utløsning.

Rent fysisk er det som skjer at sædvæsken blir ført tilbake til urinblæren i stedet for å sprute ut.

Kanskje det var dette som skjedde?

Det var i grunnen det jeg tenkte på, men såvidt jeg vet har han ikke trent eller begynt med meditasjon eller religion :-)

Annonse

Gjest alt man lurer på

hei

har dere hat veldig mye sex de siste par dagene? når jeg og kjæresten har masse sex på kort tid, altså flere ganger om dagen får han til slutt orgasme uten utløsning, det er bare fordi det på en måte har gått "tomt" for sæd.

Javiss, det virker plausibelt det du sier, men det stemmer nok ikke her fordi reising har gjort at det heller har blitt lite i det siste.

Gjest alt man lurer på

He-he,,, kanskje han bare er et naturtalent?!!

Kan godt være :-D

Han er rett som det er begunstiget med multiorgasmer (flere orgasmer), der han greier å holde igjen utløsningen på den eller de første og så lar han det stå til i siste runde. Men denne gangen gjorde han ikke noe for å holde igjen noe som helst.

Gjest alt man lurer på

He-he,,, kanskje han bare er et naturtalent?!!

Det slo meg etter at jeg postet innlegget rett under her at han faktisk har trent, ikke trent for å oppnå utløsningsfrie orgasmer, men for å holde det gående lengre. Han vet med andre ord ikke at han er taoist :-)

Det slo meg etter at jeg postet innlegget rett under her at han faktisk har trent, ikke trent for å oppnå utløsningsfrie orgasmer, men for å holde det gående lengre. Han vet med andre ord ikke at han er taoist :-)

Du får kjøpe litt litteratur til han, så han får se hva andre bruker år på oppnå..

Tror det er noen mmisforståelser ute å går blant svarene her.

Orgasme uten utløsning er en spesiell orgasme, som sikkert noen får til uten trening, men som man i østen (bl.a) har trent på i årtusener (eller århundrer). Det er en orgasme som gjør deg i stand til å beholde reisningen etterpå, og man kan få såkalte serieorgasmer.

Orgasme hvor det ikke kommer noe ut, kan rett og slett skyldes at det er "tomt". Man har da fortsatt utløsning, selv om den er "tørr". Altså, ikke orgasme uten utløsning.

"..........................."

Annonse

Gjest alt man lurer på

Tror det er noen mmisforståelser ute å går blant svarene her.

Orgasme uten utløsning er en spesiell orgasme, som sikkert noen får til uten trening, men som man i østen (bl.a) har trent på i årtusener (eller århundrer). Det er en orgasme som gjør deg i stand til å beholde reisningen etterpå, og man kan få såkalte serieorgasmer.

Orgasme hvor det ikke kommer noe ut, kan rett og slett skyldes at det er "tomt". Man har da fortsatt utløsning, selv om den er "tørr". Altså, ikke orgasme uten utløsning.

"..........................."

Da har visst denne flotte mannen det godt med sine multiorgasmer eller serieorgasmer, med og uten utløsning. Jeg også! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...