Gå til innhold

Så var det på an igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Skytten-73

Har hatt 3 prøverørsforsøk det siste året. Siste gangen var det ingen egg som kunne settes tilbake. Kjempedeppa, men positivt med tanke på at vi nå kan prøve igjen (gjelder ikke som forsøk når det ikke er egg som kan settes tilbake).

Var på ny vurdering nettopp. Fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke modnet eggene skikkelig. Skal derfor nå gå på P-Pillen frem til jeg begynner med nesespray om to måneder. Er det flere som har prøvd dette? Ble jo litt overrasket, ikke akkurat det man forbinder med prøverør. Det skulle visst få begge eggstokkene til å modne egg på en gang.

I tillegg skal jeg gå på Albyl-E.

Vil gjerne høre fra andre som har prøvd det samme. Det er jo litt nervepirrende med tanke på at det er "siste" forsøk.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159314-s%C3%A5-var-det-p%C3%A5-an-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg riktig lykke til med neste forsøk. Hvis du søker informasjon om forsøket ditt, anbefaler jeg deg å søke på p-piller på dette forumet, eller gå inn på www.fub.no og videre inn på forumet der. Der finner du nok mange som er i gang med akkurat det samme som deg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...