Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest johnny b.

Jeg har et lite problem, (dette er ikke tull) nemlig det at jeg klør noe så inni helvete i ræva. Det er ikke makk, fordi det er ikke inni ræva det klør, men rundt rasshølet. Jeg har meget god personlig hygiene og tørker meg minst 7 ganger etter jeg har fått lagt av meg ramma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159384-kl%C3%B8r-i-r%C3%A6va/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Reven1365380455

: D!!!!

Ok, jeg er også litt nevrotisk på dette med å tørke seg i ræva, jeg tørker meg veldig mange ganger, så mange ganger at rævhullet muligens blir irritert og det begynner å klø. Det er ihvertfall min hypotese. Min doprosidyre: legge dasspapir nedi do slik at vannet ikke skal skvette opp i ræva når "sjokoladen" treffer vannet. Etter jeg er ferdig så tørker jeg meg tre ganger, så trekker jeg i snora, tørker meg 5 ganger, trekker i snora, tørker 2 ganger og tørker pikken en gang, trekker i snora. Etter mine empiriske undersøkelser har jeg kommet fram til at dette er det maksimale av papir som doen problemfritt kan sluke, derfor bruker jeg det som jeg kaller "intervalltørking".

Annonse

Gjest Natusan er ikke bra

Forslag: Kjøp deg våtservietter fra Natusan - slike som er laget for å vaske spebarn i rumpa.

Tørk deg med disse våtserviettene for å bli ren, og gi den stakkars rumpa di litt fred...

Natusan produkter inneholder mye som ikke er bra for huden. Søk på natusan på google så finner du garantert mange avisoppslag om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...