Gå til innhold

Jeg VIL HA den mannen...

Anbefalte innlegg

Gjest Har funnet den rette!

På død å liv, men aner ikke hvordan jeg skal få det til!

Vi har vært sammen for snart et år siden, men etter noen måneder dumpet han meg rett å slett, fikk aldri en forklaring, men antar at det var den første forelskelsen som ga seg litt.

Var stolt å sta i en hel måned etterpå, før jeg begynte å rote med han igjen.

Og sånn har vi holdt på over et halvt år nå, mest edru og noen gang etter fest.

Han har mast en del og spurt om jeg har vært glad i han , men jeg har tullet det bort og sagt nei!

For 14.dager siden skrev jeg en tekstmelding(!) om hva jeg følte, og han tok det med et smil, altså bare tullet det bort.

Men jeg skal besøke han en kveld, han har invitert meg.

Men jeg har på følelsen av at han kommer til å avslutte hele greia og er drit nervøs for å dra, så jeg har utsatt og utsatt det, hadde han skulle fortalt at han var glad i meg også, hadde han gjort det for lengst...

Men det er drømmemannen da, den første jeg virkelig vil ha, for resten av livet, og jeg er 30 år. men hva pokker skal jeg gjøre, hver gang jeg tror jeg har han, glir han bare ubemerket bort igjen, jeg blir gal!

Trenger desperat gode råd for å få has på drømmemannen, eller i det minste noen gode råd på tegn om han liker meg, for mannen er særdeles vanskelig å få snakket alvorlig med.

Er redd ting kommer til å fortsette akkurat som før, og jeg har lyst å finne en å dele livet med nå, lei av å fjase rundt, men jeg kommer meg ikke fra han, hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159400-jeg-vil-ha-den-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Makan til vrøvl!

Du skrev at han er 30? Eller er det du som er 30? Hvis det er han som var 30 forklarer det i hvert fall hvorfor han er upresis i sine handlinger. Han sliter tross alt litt med frykten for fengsel. Frykten for å bli bura inn for å pule mindreårige.

Annonse

Det høres ut som du har svaret inni deg. Du merker han glir unna når du føler at det blir mer etablert, og han responderer ikke poå dine kjærlighetserklæringer. Han responderer best på det uforpliktende planet.

Det er et langt liv, og det er viktig at begge parter vil et forhold like mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...