Gå til innhold

Hvor lang tid - skillsmisse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest venter, ja

Du må gå separert et år før du kan søke skilsmisse så tilsammen tar det ca. 1 år og noen måneder før du er skilt. Lykke til:)

Jeg mente hvor lang tid det tar _etter_ du er separert et år og du søker om skilsmisse. Hvor lang tid tar behandling av skilsmissesøknad hos fylkesmannen?

Jeg mente hvor lang tid det tar _etter_ du er separert et år og du søker om skilsmisse. Hvor lang tid tar behandling av skilsmissesøknad hos fylkesmannen?

Det tok 2 uker fra jeg sendte mine papierer.

Min samboer sendte sine uten ekskonas underskrift. Det tok 2-3 måneder.

Hei, hvis dere begge signerer tar det bare et par uker (spørs litt på mengden søknader de har inne pt). Signerer bare du, vil din ex få varsel h*n har 1 måned på å besvare/komme med innsigelser. Skjer det ikke noe, får h*n ett nytt brev med et vedtak hvor h*n har ny måned på å komme med innsigelser. Skjer det intet da heller, blir skilsmissen innvilget. Men underveis kan jo h*n godkjenne dette og da går det raskere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...