@bbbb Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Lurer på en ting... Er det grusomt med knall røde negler..? Synes jeg ofte leser ting som "styr unna rød neglelakk" o.l. Bruker selv neglelakk av og til, som oftest bare "hvitblank". Men det er jo i perioder veldig in med rødt, f.eks nå i sommer, og jeg syntes det var litt fint å ha røde negler når jeg f.eks hadde en rød og hvit topp, rødt belte, rød og hvite sko etc. Gikk jeg egentlig rundt og så skikkelig "kjip" ut..? :-/ He, he, tenke seg til, skulle pynte meg, jeg:-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvis du liker det så bruker du det! (Jeg bruker ikke neglelakk.) 0 Siter
modesty Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Jeg forbinder knallrød neglelakk med nyskilte kjærringer i 40-åra som flyr fnisende på byen og prøver seg på 25 år gamle gutter. Uten å si noe om hva jeg syns om det...=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.