Gå til innhold

Teite menn

Anbefalte innlegg

Gjest smørklatt

Det er en jeg har snakka mye med på fest de siste helgene. Han er skikkelig fin og jeg har hatt et godt øye til han i mange år. Først nå etter at jeg ble singel så "dukka" han bare opp...

Hvertfall har jeg sendt han noen SMS`er og ringt han på fest. Forrige helg ringte han da jeg var på vei hjem fra festen,det skulle bli oss to i følge han, han ville våkne opp med meg neste morgen,sa jeg skulle komme hjem til han,og jeg smeltet jo fullstendig.

Men gikk hjem og la meg,og gledet meg til neste helg(denne helga). Ringte han i går kveld og lurte på hvor han var på fest, han var i byen.

Og han var helt kald,gadd ikke snakke eller høre på meg eller noe. Jeg sendte SMS,men nei da...orker ikke skrive melding tilbake. Og jeg er skuffa,sint og har sletta han fra telefonlista mi.

Er lei av å engasjere meg uten at han gir noe tilbake. Han kan vel umulig være verdt å satse på?

Selv om jeg innerst inne vil ha han...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159514-teite-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smørklatt

Gutten ville ha seg et ligg og sa det du ville høre. Vil du ha drømmemannen så må du nok fortsette å lete...

Han var like kald mot meg denne helga også. Syns det er like greit at det ble som det ble. Han er nok ikke blid for at jeg avviste han forrige helg,nei! Hehe....Stakkars.

Gidder IKKE å kaste bort/bruke mer penger på SMS og telefonsamtaler på han. Mulig jeg var teit jeg også, men jeg skal lete videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159514-teite-menn/#findComment-1032284
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...