Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet nå

Tror det er kjempevanskelig å få gjort om for jenter. Man må får all del ikke foreta sterilisering for tidlig.

Hos oss er det mannen som har sterilisert seg. Det er en lettere prosess og få omgjort, men vi visste at jeg ikke skulle gå gravid mer og har aldri angret på dette heldigvis.

Du får ikke gjort det lenger på offentlig sykehus. Da må du gjøre det privat. Etter operasjonen er det mulig å bli gravid de første 6 mnd.

Jeg steriliserte meg også etter nr 2 og angret men fikk anbefalt IVF fordi det var mye større sjanse å bli gravid. Og det ble jeg også :o)

Jeg vet ikke om du får dekket det av det offentlige når du har sterilisert deg frivillig men det er det kanskje noen på forum for ufrivillig barnløse som vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...