Gjest ablaze Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 For en tid tilbake, uteble min mens den kom tilbake ca 6 mnd senere. Slik har det vært nå en stund, den kommer å går helt som den vil. Jeg begynner å bli bekymret over dette, det er ubehaglig, særlig nå. Nå har jeg hatt mensen i snart fire uker. Legen min sier at mosjon kan hjelpe, og han rådet meg til å gå litt hver dag! Jeg er 18 år, og vil helst slippe en underlivsundersøkelse....tror du det hjelper å trene jevnlig? 0 Siter
Bratz Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Mener du at du har blødd i 4 uker?Det er vanlig å være litt ureg.messig i menssyklusen,men i dette tilfellet hørtes det ikke helt normalt ut.Jeg ville bedt legen om å henvise deg til gynekologisk avdeling,slik at du blir undersøkt ordentlig.Der kan de ta ultralyd også for å se at alt er som det skal.En underlivssundersøkelse er vel ikke det morsomste man gjør,men det er fort over.Lykke til!! 0 Siter
northstar Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Gå til legen og søk hjelp. Det finnes flere forskjellige piller som kan hjelpe deg med å regulere blødningene. Selv har jeg hatt god erfaring med forskjellige p-piller og en pille som het Primolut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.