Gå til innhold

Mest spesielle sted du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Insipirert av hylende morsom samtale på lørdag med gode venner etter x antall enheter anti-inhibitions'dråper', spør jeg dere: Hvor er det mest spesielle sted du har hatt sex?

Det mest spesielle som en av oss hadde opplevd var sex i et tre i en av Norges fjellheimer. I mitt tilfelle gjelder det et nesten-samleie bak sofaen på et utested (i en avdeling uten andre mennesker).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159651-mest-spesielle-sted-du-har-hatt-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• petter smart

3

• lalala1365380457

2

• ShitDiddelyDo

2

Hadde en opplevelse som ble ganske het på mer enn en måte.

Det skjedde altså på stuebordet på hytta. Der sto det tilfeldigvis et talglys, og det tok fyr i håret mitt.

Var helt knust over at håret jeg hadde spart på så lenge var ødelagt.

* rødmer *

Annonse

De to beste jeg kommer på er i en mørk bakgate, med mennesker som gikk 3-4 meter ved siden av i en gågate. Også en gang midt på en strand om natten. Det var skikkelig uvær med masse regn, torden og lyn, så det vekslet mellom skikkelig lyst og stummende mørke.

Gjest liker-å-bli-sett-på

På TGV-toget mellom Paris og Brussel for ca. 7 år siden. Nygifte og på bryllupsreise. Vi satt i en full togvogn, ikke et ledig sete. Men alle satt og halvsov og sløva hjem fra jobb. Min mann og jeg satt rett overfor hverandre, han gikk ned på kne og jeg satte meg helt ytterst på setet. Vi la en stor jakke over oss, og deretter gjøv han løs :-)

Kjempepirrende!

Sikkert flere som skjønte hva som skjedde, men ingen turde å se opp/glane. Hehe.

Annonse

Gjest ikke lyst nå

I førersetet på en båt, var bare meg og han ombord og båten gikk :)

Og så har vi hatt sex i skogen mange ganger, har aldri blitt oppdaget, men det har vært nære på.

I badstua på hyttetur med kompisgjeng.

I bilen på en skogsvei. 2 sekunder etter vi hadde kledd på oss kom det noen gående.

Oppå et skrivebord så det knakk.

I sofaen på hytta til en kompis av mannen min, de andre var på skitur. Kom hjem like etter vi var ferdige.

Har hatt rimelig flaks som ikke har blitt oppdaget, men det er jo det at man kanskje blir oppdaget som er spennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...