Gjest majam Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Hvordan gjør jeg det når jeg vil legge et worddokument som vedlegg i en e-post, noen som vet? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Det er flere måter å gjøre det på, men det enkleste er å ha Worddokumentet åpent, og så velge Fil - Send til - Epostmottaker som vedlegg. Da får du opp et "skriv ny mail-vindu" der du kan skrive som vanlig, men med Worddokumentet lagt til. Dette forutsetter at du har Outlook eller et annet mailprogram på maskinen din, og ikke bare webmail. Om du har webmail (som fx hotmail) så må du starte opp en ny melding og velge vedlegg/attachment, og så lete opp hvor dokumentet ligger og knytte til dette. 0 Siter
Gjest majam Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Det er flere måter å gjøre det på, men det enkleste er å ha Worddokumentet åpent, og så velge Fil - Send til - Epostmottaker som vedlegg. Da får du opp et "skriv ny mail-vindu" der du kan skrive som vanlig, men med Worddokumentet lagt til. Dette forutsetter at du har Outlook eller et annet mailprogram på maskinen din, og ikke bare webmail. Om du har webmail (som fx hotmail) så må du starte opp en ny melding og velge vedlegg/attachment, og så lete opp hvor dokumentet ligger og knytte til dette. Mange takk!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Når du skriver mailen trykker du på et binders-ikon, og blar deg frem til word-fila, da må du vite hvor den ligger. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Når du skriver mailen trykker du på et binders-ikon, og blar deg frem til word-fila, da må du vite hvor den ligger. Og her var jeg ikke førstemann ser jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.