Gå til innhold

Luksusproblem?

Anbefalte innlegg

Gjest agape2004

Kanskje ikke noe stort problem, men jeg trenger bare å sortere litt her.. kom med tanker og tips, om du vil!

Ble singel etter noen års samboerskap nå i vår. Har hatt et fuckbuddy-forhold med en kar siden i juni, vi trives godt sammen. Han sier han ikke ønsker noe mer enn det vi har nå, men av og til sier han "jeg er så glad i deg", og gjør ting som tyder på at han er passelig interessert; som å ta taxi(!) nesten 10 mil for å komme til meg. Lurer bare på om han kommer for å se meg, eller kun for å få seg et ligg. Sier ting som "Jeg hadde ikke orket å komme helt hit hvis jeg ikke var glad i deg". (Sagt etter at han kom å besøkte meg når jeg var midt på fjellet nå i helga). Jeg forstår ikke hvor han vil!

Har meget bra sex sammen med denne karen, bare for å ha det sagt.

Treffes ikke så ofte da det er litt avstand, og det er kun jeg som har lappen.

Jeg liker ham godt, og kunne kansje etterhvert tenkt meg noe mere.

Men...så har det seg sånn at det er en annen kar som har begynnt å flørte med meg. Han er snill og pen på alle måter, har fast jobb, og alt det der, noe den første ikke har. Liker den nye også, men man kan jo ikke få to ting på en gang, ikke sant?

Dessuten så lurer jeg på om jeg har blitt litt forelsket i fuckbuddyen min, og derfor føles det litt feil at en annen flørter med meg, selv om vi har avtalt at vi ikke har noen forpliktelser ovenfor hverandre.

Ble bare så innmari rådvill! Aner ikke hvordan jeg bør forholde meg ovenfor noen av mannfolka.. skal jeg være fullstendig åpen mot begge, og fortelle hvordan ståa er, eller bør jeg holde kjeft om "den andre" og ta ting med ro for å se hvordan det utvikler seg med hensyn til begge?

...jeg aner rett og slett ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159701-luksusproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo mulig at han er glad i deg selv om han ikke er forelsket i deg.

På den annen side: Man skal være riiiimelig kåt for å ta taxi 10 mil, så jeg vil anta at denne fyren vil noe mer enn å ha sex med deg.

Ellers finnes det vel knapt noen regler du slavisk kan følge her. Det eneste som betyr noe er tross alt din samvittighet, og det er den du bør følge.

Du kjenner deg selv best, og bør gjøre det du føler for. Det er ikke noe som er rett eller galt her. Uansett hva du velger å gjøre.

Du er tross alt singel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159701-luksusproblem/#findComment-1032191
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Tja, hvis jeg var deg ville jeg nok vært åpen ovenfor knullkompisen (på godt norsk), og sagt til ham hvordan ståa er, for å se hvordan han reagerer. Bryter han sammen i gråt over at en annen flørter med deg, er han nok forelska.

Jeg ville derimot ikke sagt noe til den nye, og ville heller ikke innledet noe forhold til ham før jeg eventuelt hadde avsluttet forholdet til knullkompisen.

Men det er meg. I tillegg er magefølelsen god å lytte til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159701-luksusproblem/#findComment-1032511
Del på andre sider

Gjest østerdøl

ja,du har et luksusproblem!Et godt råd min mor sa det meg da jeg var i din situasjon:ikke tenk på det,ser ikke ut til at det blir noen av dem,en tredje person kommer snart og tar over det hele."

Har man valget mellom to,blir det sjelden noen av dem til slutt!Ikke nok følelser på de rette områdene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159701-luksusproblem/#findComment-1032646
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...