Gå til innhold

Vil ikke gi det en sjanse til

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner har vært samboer i over 5 år. I sommer giftet de seg, nå skal de separeres. Etter bare noen mnd ekteskap.

Hun har ingen følelser for han mer og er ikke villig til å prøve mer. Han skal flytte ut, men sier han gleder seg til å begynne det nye livet sitt. Hun er klar til å gå videre med sønnen, det var hun som gjorde det slutt.

Hun sier hun ikke er glad i han mer,elsker han ikke mer. Er det vits i å prøve egentlig?

Synspunkt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159717-vil-ikke-gi-det-en-sjanse-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke problemet ditt?

Noen du kjenner skal gå fra hverandre. De gleder seg begge til å begynne på nytt alene.

Hvorfor bekymrer du deg om det er noen vits å prøve igjen? Det virker ikke som det er en problemstilling for dem.

Sannsynligvis innser begge to at de har gjort noe skikkelig dumt da de giftet seg. Og dersom begge to er enige i at å gå hver sin vei er den rette tingen å gjøre så er det tøft av dem! Sannsynligvis er de også litt redde for hva omgivelsene vil si etter bare noen mnds ekteskap.

Støtt dem du, ikke fordøm dem.

Jeg skjønner ikke problemet ditt?

Noen du kjenner skal gå fra hverandre. De gleder seg begge til å begynne på nytt alene.

Hvorfor bekymrer du deg om det er noen vits å prøve igjen? Det virker ikke som det er en problemstilling for dem.

Nei,det er ikke noe problem for meg. Bare syns det er "merkelig" at de føler det sånn(mest hun) etter bryllupet.

Jeg støtter dem og syns hun må gjøre det som hun føler er best for henne. Hun eier ikke følelser for fyren, har kjent det sånn i flere år sier hun,(opp og nedturer)men ville gifte seg i håp om det blusset opp nye flammer mellom dem.

Men de syns det er veldig ekkelt i og med at de tenker på hvordan folk rundt reagerer. Det var bare derfor jeg skrev innlegget. For å høre litt på endres tanker omkring det...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...