Gjest gomle Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Dobbeltmoralen lenge leve ;-) Siterer: "Forøvrig må oppfordringen gå til kvinner, da det for menns del ikke er viljen det kommer an på, men å finne 3 kvinner som er villite til å stille opp". Med andre ord - det hele hadde vært langt greiere og mer akseptert om det hadde vært tre kvinner og én mann? Jeg tror ikke han mente det slik, men bare at det ikke var noen vits i å advare menn siden de høyst sannsynlig ikke ville komme i en slik situasjon uansett. På den annen side vil vel disse tre mennene kunne smitte hverandre med diverse ting, de må jo nødvendigvis komme borti hverandre i en sånn "mølje". Æsj, høres ekkelt ut synes jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1032615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Mac Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skulle likt å se den mann som kunne tilfredstille tre kvinner samtidig.... Min minste kunst: Sjokolade til alle! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1032645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Min minste kunst: Sjokolade til alle! Det holder for meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1032659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Takk for anbefalingen, men hver sin lyst. Tilfeldig sex har aldri vært min greie, så tilfeldig sex med tre ukjente menn på en gang er med andre ord "3 x ikke min greie". Så mange armer, bein og andre utvekster hadde jeg bare gått surr i, uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1032664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har (hadde)bare så lyst Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Takker så meget for alle innlegg. Men trur det er noen ting det bør ryddes opp i her. For det første, om dette er en fantasi ? Ja det har det vært i mange år, helt frem til lørdag, da ble det ikke fantasi lengre. Og ja det var et meget stort steg og ta fra fantasi til virkelighet, brukte flere år på å bestemme meg. Men nå har jeg heldigvis gjort det og angrer ingen ting. Og du petter smart, hvor dum går det egentlig an og bli. Jeg er trossalt 27 år og trur du virkelig jeg er så dum at jeg ikke bruker pillen. Det var kondom som ikke ble brukt og det trudde jeg alle forsto. Og hvor har du det i fra at jeg var full ? Det er trossalt stor forskjell på å ha drukket litt og være full. Har jeg vært full så har jeg ikke tørt dette, jeg vil trossalt ha litt kontroll. Og hva er det som er galt at en kvinne også tar og lever ut sin fantasi ? Vi lever trossalt i år 2004 nå. Og er det en mann som lever ut sin fantasi, så er han tøff i manges øyne. Mens en kvinne skal få stempel på seg som lett på tråden og hore. Jeg synes ikke noe om dette, en kvinne må få ha like stor rett til å leve ut sin seksuelle fantasi som en mann. Men slik er det tydeligvis ikke, ligger en mann med 40-50 kvinner, er han en kvinnebedårer. Og ligger en kvinne med 10 menn så er hun ei hore, synes du dette er rett ? Og hvorfor har det vært mer akseptert om det hadde vært 3 kvinner og en mann, ja hva er forskjellen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1032904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melizza Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Takker så meget for alle innlegg. Men trur det er noen ting det bør ryddes opp i her. For det første, om dette er en fantasi ? Ja det har det vært i mange år, helt frem til lørdag, da ble det ikke fantasi lengre. Og ja det var et meget stort steg og ta fra fantasi til virkelighet, brukte flere år på å bestemme meg. Men nå har jeg heldigvis gjort det og angrer ingen ting. Og du petter smart, hvor dum går det egentlig an og bli. Jeg er trossalt 27 år og trur du virkelig jeg er så dum at jeg ikke bruker pillen. Det var kondom som ikke ble brukt og det trudde jeg alle forsto. Og hvor har du det i fra at jeg var full ? Det er trossalt stor forskjell på å ha drukket litt og være full. Har jeg vært full så har jeg ikke tørt dette, jeg vil trossalt ha litt kontroll. Og hva er det som er galt at en kvinne også tar og lever ut sin fantasi ? Vi lever trossalt i år 2004 nå. Og er det en mann som lever ut sin fantasi, så er han tøff i manges øyne. Mens en kvinne skal få stempel på seg som lett på tråden og hore. Jeg synes ikke noe om dette, en kvinne må få ha like stor rett til å leve ut sin seksuelle fantasi som en mann. Men slik er det tydeligvis ikke, ligger en mann med 40-50 kvinner, er han en kvinnebedårer. Og ligger en kvinne med 10 menn så er hun ei hore, synes du dette er rett ? Og hvorfor har det vært mer akseptert om det hadde vært 3 kvinner og en mann, ja hva er forskjellen. Fint at du turde realisere fantasien din! Jeg er sikker på at det måtte være herlig. Selv kunne jeg tenkt meg to menn, syns kanskje tre på en gang er litt vel drøyt. Var noen av de bifile? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1032910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nysgjerrigja Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Takker så meget for alle innlegg. Men trur det er noen ting det bør ryddes opp i her. For det første, om dette er en fantasi ? Ja det har det vært i mange år, helt frem til lørdag, da ble det ikke fantasi lengre. Og ja det var et meget stort steg og ta fra fantasi til virkelighet, brukte flere år på å bestemme meg. Men nå har jeg heldigvis gjort det og angrer ingen ting. Og du petter smart, hvor dum går det egentlig an og bli. Jeg er trossalt 27 år og trur du virkelig jeg er så dum at jeg ikke bruker pillen. Det var kondom som ikke ble brukt og det trudde jeg alle forsto. Og hvor har du det i fra at jeg var full ? Det er trossalt stor forskjell på å ha drukket litt og være full. Har jeg vært full så har jeg ikke tørt dette, jeg vil trossalt ha litt kontroll. Og hva er det som er galt at en kvinne også tar og lever ut sin fantasi ? Vi lever trossalt i år 2004 nå. Og er det en mann som lever ut sin fantasi, så er han tøff i manges øyne. Mens en kvinne skal få stempel på seg som lett på tråden og hore. Jeg synes ikke noe om dette, en kvinne må få ha like stor rett til å leve ut sin seksuelle fantasi som en mann. Men slik er det tydeligvis ikke, ligger en mann med 40-50 kvinner, er han en kvinnebedårer. Og ligger en kvinne med 10 menn så er hun ei hore, synes du dette er rett ? Og hvorfor har det vært mer akseptert om det hadde vært 3 kvinner og en mann, ja hva er forskjellen. Hvordan fant du mennene, og hvordan ble "avtalen" inngått? Var de venner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dobbeltmoralen lenge leve ;-) Siterer: "Forøvrig må oppfordringen gå til kvinner, da det for menns del ikke er viljen det kommer an på, men å finne 3 kvinner som er villite til å stille opp". Med andre ord - det hele hadde vært langt greiere og mer akseptert om det hadde vært tre kvinner og én mann? Les alle mine innlegg så slipper dü å komme med slikt surmaget sprøyt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Les alle mine innlegg så slipper dü å komme med slikt surmaget sprøyt. Forstår ikke helt at det var surmaget det jeg sa. Enda så fristende det lyder å lese alle dine innlegg, tror jeg dessverre ikke jeg kan ta meg tid :0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Takker så meget for alle innlegg. Men trur det er noen ting det bør ryddes opp i her. For det første, om dette er en fantasi ? Ja det har det vært i mange år, helt frem til lørdag, da ble det ikke fantasi lengre. Og ja det var et meget stort steg og ta fra fantasi til virkelighet, brukte flere år på å bestemme meg. Men nå har jeg heldigvis gjort det og angrer ingen ting. Og du petter smart, hvor dum går det egentlig an og bli. Jeg er trossalt 27 år og trur du virkelig jeg er så dum at jeg ikke bruker pillen. Det var kondom som ikke ble brukt og det trudde jeg alle forsto. Og hvor har du det i fra at jeg var full ? Det er trossalt stor forskjell på å ha drukket litt og være full. Har jeg vært full så har jeg ikke tørt dette, jeg vil trossalt ha litt kontroll. Og hva er det som er galt at en kvinne også tar og lever ut sin fantasi ? Vi lever trossalt i år 2004 nå. Og er det en mann som lever ut sin fantasi, så er han tøff i manges øyne. Mens en kvinne skal få stempel på seg som lett på tråden og hore. Jeg synes ikke noe om dette, en kvinne må få ha like stor rett til å leve ut sin seksuelle fantasi som en mann. Men slik er det tydeligvis ikke, ligger en mann med 40-50 kvinner, er han en kvinnebedårer. Og ligger en kvinne med 10 menn så er hun ei hore, synes du dette er rett ? Og hvorfor har det vært mer akseptert om det hadde vært 3 kvinner og en mann, ja hva er forskjellen. Jeg syntes alt annet enn at du ikke brukte komdom er helt greit :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Takker så meget for alle innlegg. Men trur det er noen ting det bør ryddes opp i her. For det første, om dette er en fantasi ? Ja det har det vært i mange år, helt frem til lørdag, da ble det ikke fantasi lengre. Og ja det var et meget stort steg og ta fra fantasi til virkelighet, brukte flere år på å bestemme meg. Men nå har jeg heldigvis gjort det og angrer ingen ting. Og du petter smart, hvor dum går det egentlig an og bli. Jeg er trossalt 27 år og trur du virkelig jeg er så dum at jeg ikke bruker pillen. Det var kondom som ikke ble brukt og det trudde jeg alle forsto. Og hvor har du det i fra at jeg var full ? Det er trossalt stor forskjell på å ha drukket litt og være full. Har jeg vært full så har jeg ikke tørt dette, jeg vil trossalt ha litt kontroll. Og hva er det som er galt at en kvinne også tar og lever ut sin fantasi ? Vi lever trossalt i år 2004 nå. Og er det en mann som lever ut sin fantasi, så er han tøff i manges øyne. Mens en kvinne skal få stempel på seg som lett på tråden og hore. Jeg synes ikke noe om dette, en kvinne må få ha like stor rett til å leve ut sin seksuelle fantasi som en mann. Men slik er det tydeligvis ikke, ligger en mann med 40-50 kvinner, er han en kvinnebedårer. Og ligger en kvinne med 10 menn så er hun ei hore, synes du dette er rett ? Og hvorfor har det vært mer akseptert om det hadde vært 3 kvinner og en mann, ja hva er forskjellen. Du sier du ikke er så dum at du ikke bruker p-piller. Dette skrev du ikke noe om. Og de beskytter ikke mot kjønnssykdommer, noe du som er så intelligent burde vite. Så lenge du har drukket så har du ikke full kontroll. Og du er i en situasjon der du bør ha kontroll. Som jeg har skrevet i andre innlegg så ville jeg ikke synes noe om en mann som gjorde slikt heller. Men fordi menn ikke er potensielle partnere så bryr det meg lite hva de gjør. Hovedgrunnen til at folk generelt ser forskjellig på menn og kvinner som gjør slikt er logisk, det er svært enkelt for en kvinne å få 3 menn med på dette, mens det er svært vanskelig for en mann å få med 3 damer på noe slikt. Det vil altså bli sett på som en prestasjon av en mann. Du anger ikke i dag, men hvem vet hva framtiden bringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du sier du ikke er så dum at du ikke bruker p-piller. Dette skrev du ikke noe om. Og de beskytter ikke mot kjønnssykdommer, noe du som er så intelligent burde vite. Så lenge du har drukket så har du ikke full kontroll. Og du er i en situasjon der du bør ha kontroll. Som jeg har skrevet i andre innlegg så ville jeg ikke synes noe om en mann som gjorde slikt heller. Men fordi menn ikke er potensielle partnere så bryr det meg lite hva de gjør. Hovedgrunnen til at folk generelt ser forskjellig på menn og kvinner som gjør slikt er logisk, det er svært enkelt for en kvinne å få 3 menn med på dette, mens det er svært vanskelig for en mann å få med 3 damer på noe slikt. Det vil altså bli sett på som en prestasjon av en mann. Du anger ikke i dag, men hvem vet hva framtiden bringer. Så la henne angre da. Det er jo ingen personlig krise for deg om hun eventuelt vil angre om ti år. La heller jenta glede seg over at hun brøt en barriere og oppfylte sine innerste drømmer. Hun gjorde det for seg selv. For å glede seg selv. Skulle tro at det teller positivt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så la henne angre da. Det er jo ingen personlig krise for deg om hun eventuelt vil angre om ti år. La heller jenta glede seg over at hun brøt en barriere og oppfylte sine innerste drømmer. Hun gjorde det for seg selv. For å glede seg selv. Skulle tro at det teller positivt. Hva hun har gjort og om hun angrer på det får bli hennes sak, det angår i veldig liten grad meg. Men jeg synes lite om handlinger som er med å spre kjønnssykdommer. Og heg påpeker at dette var lite smart gjort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Takker så meget for alle innlegg. Men trur det er noen ting det bør ryddes opp i her. For det første, om dette er en fantasi ? Ja det har det vært i mange år, helt frem til lørdag, da ble det ikke fantasi lengre. Og ja det var et meget stort steg og ta fra fantasi til virkelighet, brukte flere år på å bestemme meg. Men nå har jeg heldigvis gjort det og angrer ingen ting. Og du petter smart, hvor dum går det egentlig an og bli. Jeg er trossalt 27 år og trur du virkelig jeg er så dum at jeg ikke bruker pillen. Det var kondom som ikke ble brukt og det trudde jeg alle forsto. Og hvor har du det i fra at jeg var full ? Det er trossalt stor forskjell på å ha drukket litt og være full. Har jeg vært full så har jeg ikke tørt dette, jeg vil trossalt ha litt kontroll. Og hva er det som er galt at en kvinne også tar og lever ut sin fantasi ? Vi lever trossalt i år 2004 nå. Og er det en mann som lever ut sin fantasi, så er han tøff i manges øyne. Mens en kvinne skal få stempel på seg som lett på tråden og hore. Jeg synes ikke noe om dette, en kvinne må få ha like stor rett til å leve ut sin seksuelle fantasi som en mann. Men slik er det tydeligvis ikke, ligger en mann med 40-50 kvinner, er han en kvinnebedårer. Og ligger en kvinne med 10 menn så er hun ei hore, synes du dette er rett ? Og hvorfor har det vært mer akseptert om det hadde vært 3 kvinner og en mann, ja hva er forskjellen. Jeg skal ikke et øyeblikk kalle deg verken billig, hore eller noen av de skrekkelige betegnelsene. MEN det må være lov å kalle deg korttenkt når du drar med deg ikke mindre enn tre menn hjem for tilfeldig sex _uten_ å bruke kondom. Har du planer om å teste deg før du går videre til en annen sexpartner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Forstår ikke helt at det var surmaget det jeg sa. Enda så fristende det lyder å lese alle dine innlegg, tror jeg dessverre ikke jeg kan ta meg tid :0) Poenget var at mange skrev det samme som du, selv om jeg har skrevet, både i denne tråden og andre tråder, at jeg ikke synes noe om menn som gjør slikt heller. Men fordi menn ikke er potensielle partnere så bryr jeg meg mindre om hva de gjør. Men det er like tankeløst om en mann knuller rundt uten beskyttelse. Men farene for mannen er færre enn for en kvinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva hun har gjort og om hun angrer på det får bli hennes sak, det angår i veldig liten grad meg. Men jeg synes lite om handlinger som er med å spre kjønnssykdommer. Og heg påpeker at dette var lite smart gjort. Det vet hun helt sikkert selv også. At hun tok en sjanse, mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har (hadde) bare så lyst Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du sier du ikke er så dum at du ikke bruker p-piller. Dette skrev du ikke noe om. Og de beskytter ikke mot kjønnssykdommer, noe du som er så intelligent burde vite. Så lenge du har drukket så har du ikke full kontroll. Og du er i en situasjon der du bør ha kontroll. Som jeg har skrevet i andre innlegg så ville jeg ikke synes noe om en mann som gjorde slikt heller. Men fordi menn ikke er potensielle partnere så bryr det meg lite hva de gjør. Hovedgrunnen til at folk generelt ser forskjellig på menn og kvinner som gjør slikt er logisk, det er svært enkelt for en kvinne å få 3 menn med på dette, mens det er svært vanskelig for en mann å få med 3 damer på noe slikt. Det vil altså bli sett på som en prestasjon av en mann. Du anger ikke i dag, men hvem vet hva framtiden bringer. Du petter smart, du som trur du er så smart. Hva om jeg har hatt tre ons. i løpet av to - tre mnd. har jeg vært billig og uansvarlig da og. Hva er forskjellen av å ha tre menn i løpet av tre mnd eller å ha alle tre iløpet av en kveld. Viss jeg er uten kar i tre mnd. nå så blir jo anntallet det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har bare så lyst Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvordan fant du mennene, og hvordan ble "avtalen" inngått? Var de venner? Det var helt tilfeldig. Var en tur på byen og der traff jeg to menn jeg kjente fra før, den ene veldig godt da han en gang i tiden har vært min kjæreste. Og dem hadde med seg en felles venn, som jeg ikke kjente fra før. Så ble dem bare med på en etterfest hjemme oss meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har (hadde) bare så lyst Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg skal ikke et øyeblikk kalle deg verken billig, hore eller noen av de skrekkelige betegnelsene. MEN det må være lov å kalle deg korttenkt når du drar med deg ikke mindre enn tre menn hjem for tilfeldig sex _uten_ å bruke kondom. Har du planer om å teste deg før du går videre til en annen sexpartner? Har du aldri ligget med en eller flere menn uten kondom du da ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nysgjerrigja Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det var helt tilfeldig. Var en tur på byen og der traff jeg to menn jeg kjente fra før, den ene veldig godt da han en gang i tiden har vært min kjæreste. Og dem hadde med seg en felles venn, som jeg ikke kjente fra før. Så ble dem bare med på en etterfest hjemme oss meg. Ok! Ser for meg at gutter jeg kjenner som muligens kunne blitt med på dette, bare ville vært med om de ikke kjente de andre mennene (med mindre de var homo-/bifile). Men - vet jo ikke om jeg kjenner noen som ville blitt med, da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159721-gruppesex/page/2/#findComment-1033525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.