Gjest østerdøl Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har vært samboer med min kjære i 1 år nå,og vi passer godt sammen.MEN,han klarer ikke å legge fra seg et kompliment fra andre damer og må strekke strikken for å finne ut om han i tillegg har sjangs på de og!Dette har resultert i mange tekstmeldinger og samtaler med spesielt to damer bak min rygg over tid.Han har vært utro mot meg med den ene.Han er mannlig sykepleier og har alltid damer rundt seg.Jeg har nå veldig vanskelig for å legge dette bak meg,selv om jeg har gitt oss en ny sjangse.jeg har funnet ut om disse lureriene på egenhånd da han har nektet på noe galt når jeg har spurt.Han sier at han nå endelig har innsett at jeg kan gå fra han og at han er redd for å miste meg,og at han vil gjøre alt for at forholdet skal fungere.Men jeg klarer ikke å stole på at han ikke går bak ryggen min igjen,og at han har kuttet kontakten.Noen tips til hva jeg skal gjøre?slitsomt å gå rundt å være så mistenksom og urolig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159762-tilgi-og-glemme-utroskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -mener nå jeg Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En gang utro..alltid utro! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159762-tilgi-og-glemme-utroskap/#findComment-1033508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg tror ikke - "engang utro altid utro". Men jeg mener det er forskjell på utroskap, noen gang begå en kjempefeil og lærer av det, mens andre sniker seg rundt, sender sms opprettholder konakt osv, disse tror jeg desverre ikke blir bedre.. Jeg hadde ikke stolt på en som hele tiden måtte ha bekreftelse fra andre damer på at han var attraktiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159762-tilgi-og-glemme-utroskap/#findComment-1033523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zettav Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kopi av det jeg har opplevd! Grusom opplevelse, spessielt når man oppdager dette ved å sjekke og finne ut av det sjøl, og når man tror man har det lykkeligste og deiligste forhold! det er snart 1 år siden jeg oppdaget dette, fant ut litt til i sommer... men vil fortsette for jeg vet at han "bare" gjorde dette for at det var spennende å se hvor langt damer er villig til å gå... og det er langt! Og at vi elsker hverandre, og at han har hatt det like jævelig som meg i etterkant, innrømmet og sier at han ikke skjønner hva somm gikk av ham, og at han har oppført seg som en drittsekk! Men historien innhenter meg nesten daglig, vet det tar lang tid, elsker han så høyt at jeg vil gi han/oss en sjangs til! Vi har det utrolig morsomt og deilig i sammen, aldri manglet noe, så det at noen blir utro bare hvis forholdet skrangler litt, stemmer ikke! (de fleste menn tenker noen ganger bare med det "lille" hodet) Håper at ordner seg for dere også, lykke til! Otroskap er noe dritt, fører ikke noe godt med seg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159762-tilgi-og-glemme-utroskap/#findComment-1037020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østerdøl Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 kopi av det jeg har opplevd! Grusom opplevelse, spessielt når man oppdager dette ved å sjekke og finne ut av det sjøl, og når man tror man har det lykkeligste og deiligste forhold! det er snart 1 år siden jeg oppdaget dette, fant ut litt til i sommer... men vil fortsette for jeg vet at han "bare" gjorde dette for at det var spennende å se hvor langt damer er villig til å gå... og det er langt! Og at vi elsker hverandre, og at han har hatt det like jævelig som meg i etterkant, innrømmet og sier at han ikke skjønner hva somm gikk av ham, og at han har oppført seg som en drittsekk! Men historien innhenter meg nesten daglig, vet det tar lang tid, elsker han så høyt at jeg vil gi han/oss en sjangs til! Vi har det utrolig morsomt og deilig i sammen, aldri manglet noe, så det at noen blir utro bare hvis forholdet skrangler litt, stemmer ikke! (de fleste menn tenker noen ganger bare med det "lille" hodet) Håper at ordner seg for dere også, lykke til! Otroskap er noe dritt, fører ikke noe godt med seg! Takk for svar!!Nå er det slik at han har fått ultimatum og ny sjanse to ganger tidligere i løpet av sommerem så jeg har på en måte distansert meg bort fra han,men jeg føler meg likevel usikker på om jeg skal gå fra han eller ikke.han vet hva jeg tenker på og vil nå han en avgjørelse fra min side,det kan jeg forstå da han vil at vi skal fortsette sammen.Jeg føler jeg er lei hele forholdet og at han er umoden,i tillegg vet jeg han er veldig glad i meg.Jeg tenker på et fritt liv uten flere bekymringer rundt han og ikke minst slippe uro og tvil på hva han gjør.Føler meg lurt. Jeg vil takke igjen for svar,setter stor pris på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159762-tilgi-og-glemme-utroskap/#findComment-1040982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.