Gå til innhold

Valg av klinikk i danmark!

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere golf

Hei alle kjente og ukjente!

Nei...........vi skal ikke igang med flere forsøk. Har fått våre to deilige gutter og det blir med det.

Men jeg har en venninde som har fått en jente ved hjelp av ICSI på Riksen. Har hatt flere søskenforsøk, men det blir ingen egg med kvalitet for tilbakesetting. Merkelig nok har hun blitt gravid to ganger selv i det siste, men mistet begge gangene.

Hun har nå rukket å fylle 40 og de har lyst å fortsette med 3 forsøk i Danmark før de legger inn årene.

Så til spørsmålene;

Hvilken klinikk i Danmark anbefaler du?

Hvorfor akkurat denne?

Bare om du vil - hva var problemstillingen deres?

Hva kostet det?

Hva ble resultatet?

Håper på mange svar så jeg kan gi mine anbefalinger videre.

Kveldsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159811-valg-av-klinikk-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Golf:)

Siden vi har fått verdens nydeligste gutt med hjelp fra Maigaard, så kan jeg jo ikke annet enn å anbefale dem!! :-)

Det er en liten, koselig klinikk. De som jobber der er bare helt unike!

Kan lese mer om dem her: www.maigaard.dk

Så skal jeg prøve å svare på spørsmålene dine;

Hvilken klinikk i Danmark anbefaler du? Maigaard, Århus.

Hvorfor akkurat denne? Bestemte oss for Maigaard etter å ha blitt anbefalt dem fra flere med samme "diagnose" som oss.

Bare om du vil - hva var problemstillingen deres? Min mann har tette sædledere, derfor måtte vi utenlands for å få utført ICSI med TESA (nå er det blitt lov i Norge også)

Hva kostet det? ca. 45.000 DKR. (billigere med "vanlig" ICSI eller IVF)

Hva ble resultatet? Ble gravid på 2 av 3 forsøk. Mistet dessverre den ene gangen i uke 9, men det 3. forsøket resulterte i verdens skjønneste gutt som nå er blitt 17 mnd.! :-D

Dersom du lurer på mer, så er det bare å spørre! :-)

Lykke til med gutta dine:-)

Klem fra

Gjest tidl. kul

Hei Golf!

Kan jo også anbefale Maigaard på det varmeste!

Pga. alt styr med egenbetaling osv. kjøpte vi en "pakke" med tre ICSI forsøk på Maigaard i Århus, ca. 39.000 kr. Vi valgte klinikken etter nbefaling fra bla Trollmor :-) her på dette forumet.

Vi måtte ha ICSI pga. svært dårlig sædkvalitet. Jeg var 36-37 år da vi tok forsøkene. Ba om Hatching (snitt i eggskallet) på de to siste forsøkene, og lykkes på det siste forsøket. Har nå to herlige tvillingjenter på 11 mnd.!

Veldig koselig by og bitteliten koselig klinikk med et utrolig personale!

Lykke til til venninnen din!

Klem Kul

Gjest ikkemorennå, men snart!!

Vil anbefale Maigaard på det varmeste!!!! Fikk foretatt hatching på eggene, pga av hardt skall, samt vi hadde ICSI pga av dårlig sædkvalitet. Etter 6 forsøk + frysforsøk i Norge, så lykkes vi på første forsøk hos Maigaard i Danmark!!! Er nå 29 uker på vei..... Personalet var helt fantastiske, så jeg anbefaler dem på det varmeste!!!

Jeg vil også anbefale Maigaard! Vi hadde hatt 5 forsøk pluss to fryseforsøk i Norge og Sverige uten å lykkes før vi dro til Maigaard. Kjøpte der 3-pakning til kr.36.000. Ble gravid på første forsøk. Kjøpte en 3-pakning til da gutten vår ble ett år, og ble også denne gangen gravid på første forsøk. Har nå to fine gutter made in Denmark. :-) Det ble foretatt hatching begge gangene. Diagnosen vår er tette eggledere og noe redusert sædkvalitet.

Grunnen til at vi valgte Maigaard var all positiv omtale her inne og blant folk vi kjenner.

Ønsker venninnen din lykke til uansett hva hun bestemmer seg for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...