Gå til innhold

Kåt dagenderpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er alltid horny dagen derpå (da også ;o). Hvorfor aner jeg ikke. Spør legen...

Dessuten har jeg funnet ut at fyllesyken går over mye raskere hvis jeg har sex, det blir vel produsert noen bra stoffer i kroppen som gjør at ubehaget går vekk, tenker jeg..

..derfor har jeg gjerne sex med meg selv dagen derpå, hvis ikke det ligger en deilig mannekropp ved siden av meg!

Mvh Ennariam 28 år

Annonse

Kanskje fordi alkoholen ikke har forlatt kroppen enda?

Man blir jo kåt av å drikke også.

Når man drikker, altså mens festen varer, så er ens "kåthet" et uttrykk for at man mister hemninger.

Dagen-derpå-kåtheten er noe helt annet, og innebærer en mye råere trang til sex.

Pluss junkfood...

Når man drikker, altså mens festen varer, så er ens "kåthet" et uttrykk for at man mister hemninger.

Dagen-derpå-kåtheten er noe helt annet, og innebærer en mye råere trang til sex.

Pluss junkfood...

Ja, junkfood, salt mat og cola.

Jeg tror det er litt forskjellig hvordan alkoholen slår ut på kåtheten. Jeg opplever ofte at det første vinglasset "renner rett ned i underlivet".

Jeg tror det er litt forskjellig hvordan alkoholen slår ut på kåtheten. Jeg opplever ofte at det første vinglasset "renner rett ned i underlivet".

Jeg leste en vitenskapelig forklaring en gang, på hvordan alkohol oftere virker lystfremmende på kvinner enn på menn. Så jeg vil tro det er normalt :-)

"............................."

Det er 3 muligheter.

1. Alkohol senker kroppens testosteronnivå ganske radikalt. Når alkoholen forsvinner fra systemet vil kroppen begynne å produsere testosteron igjen.

Altså blir man kåt.

(Vill synsing fra min side, selv om det jeg skriver om alkohol og testosteron stemmer).

2. Man har vært på byen, hatt det gøy, danset, flørtet, sett utrolig mye lekkert, men det har ikke "blitt no'". Man går hjem kåt og jævlig men er så full at man knapt registrerer at man er kåt.

...før dagen derpå.

3. En kombinasjon av 1 og 2.

Hehe.... : ) Den var fin! Ikke glem STERK matda.. Detr MÅ jeg ha. Knasker jalanenos som bare det ejg.. Og så sitter ejg med supervond halsbrann etterpå.. hehe... Bsre MÅ ha.

Sex er helelr ikke å forakte nei.. Huden blir liksom mer følsom synes jeg.

Annonse

Det er 3 muligheter.

1. Alkohol senker kroppens testosteronnivå ganske radikalt. Når alkoholen forsvinner fra systemet vil kroppen begynne å produsere testosteron igjen.

Altså blir man kåt.

(Vill synsing fra min side, selv om det jeg skriver om alkohol og testosteron stemmer).

2. Man har vært på byen, hatt det gøy, danset, flørtet, sett utrolig mye lekkert, men det har ikke "blitt no'". Man går hjem kåt og jævlig men er så full at man knapt registrerer at man er kåt.

...før dagen derpå.

3. En kombinasjon av 1 og 2.

hehe. kanskje du er inne på noe der... du har jo neon års trening, så den kjøper jeg glatt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...