Gå til innhold

Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vert sammen med gutten min i 5måneder,og vi har det helt fint sammen.Men har nå ikke hatt sex på tre-fire uker, jeg har bare ikke lyst lenger,men han har.Han lurer på om han gjør noe feil..Om natten klår og jokker han på meg i søvne,han merker ikke det selv før han våkner om morgenen/natten med hånda nedi trusa mi.Dette plager både han og meg.Han føler seg som en gris og jeg som en sexdukke..og missbrukt på en måte.Kan dette være grunnen?Jeg føler meg på en måte presset til sex og at han maser..Det skjer bare når han ikke har hatt sex på en stund..Men er der noe som kan hjelpe han?Tabletter eller noe?

Kan det være noe galt med meg?Jeg er veldi glad i han og føler at alt er som det skal være med han men lysten på sex er forsvunnen.Den har heller ikke vert så sterk tidligere.Han sier jeg ikke tenner på han lenger..Men jeg har det travelt med jobb og skole + litt økonomiske problemer..kan dette ha invirkning?Hva er galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159874-hva-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener HAN bør ta tabletter for å redusere sexlysten, mens det egentlig er DU som har et problem (å ha sex hver 3-4 uke er langt under normalen, spesielt når en kun har vært sammen 5 måneder).

Skjønner godt at han maser og at han er utålmodig. Det er du som har et problem her. Så mye krefter bør ikke jobb og skole og evt økonomiske problemer tappe deg for at du ikke skal ha sexlyst.

Han bør slutte å mase og prøve å la deg ta iniativet. Men da bør du gjøre det, selv om du kanskje ikke har allverdens lyst. Det kan hjelpe at det er du som tar iniativet. Kanskje våkner lysten igjen.

Kanskje du bør trappe ned med enten jobb eller skole.

Kanskje en psykolog eller sexolog kan hjelpe.

Ligger det noe i fortiden din som tilsier at du synes sex er stygt eller noe misbruk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159874-hva-er-galt/#findComment-1034100
Del på andre sider

Du mener HAN bør ta tabletter for å redusere sexlysten, mens det egentlig er DU som har et problem (å ha sex hver 3-4 uke er langt under normalen, spesielt når en kun har vært sammen 5 måneder).

Skjønner godt at han maser og at han er utålmodig. Det er du som har et problem her. Så mye krefter bør ikke jobb og skole og evt økonomiske problemer tappe deg for at du ikke skal ha sexlyst.

Han bør slutte å mase og prøve å la deg ta iniativet. Men da bør du gjøre det, selv om du kanskje ikke har allverdens lyst. Det kan hjelpe at det er du som tar iniativet. Kanskje våkner lysten igjen.

Kanskje du bør trappe ned med enten jobb eller skole.

Kanskje en psykolog eller sexolog kan hjelpe.

Ligger det noe i fortiden din som tilsier at du synes sex er stygt eller noe misbruk?

Hei! Ikke for å være "kje" men man kan faktisk miste sexlyst når man har disse problemene. DESVERRE er det ikke bare å trappe ned på jobb og skole når man ikke har råd til det.... Så klart man BØR det, men så enkelt er det nok ikke for alle.

Ha en fortsatt god dag da! c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159874-hva-er-galt/#findComment-1034520
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Synes det er vel tidlig å miste lysten på sex da. Etter 5 måneder.

Du virker ung så selv om skole, jobb og økonomi stjeler overskudd så skulle det ikke tilsi at sexlysten blri borte. Synes kjæresten din reagerer ganske normalt jeg.

Du er ikke unormal!

Jeg mista lysten etter 5mnd. Men det var litt pga prevansjoen jeg gikk på, og pga av masse stress på skole og jobb. Og også økonomisk som deg. Det ordnet seg etter hvert.. -da situasjon i rundt meg roet seg

Jeg elsket gutten min like mye selv om sex-lysten min var borte. Har ingenting med saken å gjør

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159874-hva-er-galt/#findComment-1034688
Del på andre sider

Folk sier mye rart her.

Har du ikke lyst så har du ikke lyst! Ta den tiden du trenger. Det er viktig for deg selv siden at du ikke gjør dette mot din vilje!!!

Hadde blitt skremt selv om min kjæreste klådde og jokket på meg i søvne!!!!!

Snakk med kjæresten din om dette!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159874-hva-er-galt/#findComment-1039870
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...