Gå til innhold

Please les dette (litt langt)

Anbefalte innlegg

Gjest huff frustrert
Skrevet

huff nå er jeg så lei meg. Jeg har holdt på med en gutt i 5 måneder nå. Men fordi han skulle i militæret synes vi begge det var litt vanskelig å bli kjærester ettersom ting kan fort forandre seg når man er fra hverandre på et år. Dette var vi begge enige om. Men vi har holdt kontakten og prates hver eneste dag (som om vi skulle vært kjærester) Denne uken kom han hjem på perm. Vi begge gledet oss masse og avtalte masse forskjellige ting vi skulle gjøre sammen. Men da vi traff hverandre følte jeg at en del ting hadde forandret seg, så jeg var nok litt rar og stille. Men han derimot var helt den samme, og skravlet i vei, vi hadde også sex men det var ikke slik som før følte jeg. Dagen etter at vi hadde vært sammen tenkte jeg at jeg bare hadde denne rare følelsen fordi vi ikke hadde sett hverandre på lenge. Dermed ringte jeg for å høre om vi skulle finne på noe. Men han hadde allerede avtale med noen venner. Dagen etter der igjen ringte jeg igjen, han hadde avtalt noe annet. Dagen etter der igjen ringte jeg og da skulle han på byen med gutta. Da spurte jeg om han kunne sette av noe tid til meg imorgen i det minste, men da skulle han ha no familie besøk, men det var ikke sikkert det varte hele kvelden så han skulle ringe så kunne vi kanskje finne på noe. Jeg skrev tilbake at han måtte si ifra hvis han ikke var interessert i og ha kontakt med meg lenger og at det ville jeg overleve. (Det siste skrev jeg bare på en melding) Jeg får da ikke no svar (han var da på vorspiel med gutta men han kunne svart!). Nå er jeg så lei meg. Aner ikke hva som har skjedd. Han har gått fra å være den vidunderlige personen som ringte meg hele tiden og gledet seg til å se meg, til å være en kald person som ikke bryr seg. Den ene dagen vi var sammen var han kjempe koselig og satt hos meg til langt på natt og skravlet i vei. Som sagt var nok jeg litt rar den kvelden men jeg har vist masse interesse dagene etter det. Skjønner ingenting jeg. Jeg vet jeg bør snakke med han ordentlig om dette men akkurat nå er han sikkert full. Dessuten vil jeg egentlig vente til han tar no kontakt (hvis han gjør det) Noen som kan ha noe mening om dette? Utrolig takknemlig for svar.

Gjest huff frustrert
Skrevet

Hvordan gikk det?

det er slutt, vi snakket om det, og nå er det slutt. Litt lei meg men tror nok det er for det beste. Langdistanseforhold er vanskelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...