Gå til innhold

Han har så liten penis..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

8

• Lillemus

6

• fuji1365380447

5

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Vi har hatt sex en del ganger. Jeg håper at du har rett i at den vokser etterhvert. Hvis ikke blir det nok en del dildolek også;-)

Det er stygt å si det, men jeg trodde ikke at en kuk kunne være så liten.. Jeg dårlig samvittighet her jeg sitter å skriver dette, men det sliter litt..

(Skal nå knipe sammenhengene helt til jeg møter ham igjen på Mandag;-) )

Hehe, cocktailpølse! :-)

For det først så synte jeg at det er OK å si at det ikke er fullt tilfredstillende med en liten penis. Men det betyr jo ikke at dere ikke kan ha et bra sexliv!

Han har jo hender, fingre, tunge osv. Og så kan du jo foreslå en dildo eller strap-on til når du virkelig ønsker å bli bunnet hardt...

Men dere må snakke om det, ellers blir det bare liggende som en vond ting mellom dere.

Foreslå strap-on? Stakkars gutten kommer til å få selvtillitten rett i dass..

Dette er vel ikke noen løsning på problemet ditt, i allefall ikke om du er veldig glad i karen.

Jeg var sammen med en mann som også hadde meget liten pikk.. jeg kjente heller nesten ikke at han var inni meg. Vurderte mye fram og tilbake hva jeg skulle gjøre, og kom fram til at jeg bare skulle gjøre det slutt med ham, siden sex betyr så utrolig mye for meg.

Er man misfornøyd med sexlivet, gir det seg ofte utslag på andre områder av samlivet.

Jeg har ikke angret et sekund på det jeg gjorde.

(For ordens skyld, så fortalte jeg ham aldri hva jeg egentlig mente om pikken hans... )

Annonse

Gjest veldig anonym!!

Kanskje det er du som er litt vid?

Masse knipeøvelser hjelper kanskje litt.

Selv hadde jeg ikke fortsatt med ham om ikke sexen fungerer.

Nei jeg er ikke vid i det hele tatt.. I det han trenger seg inn gjør det faktisk litt vondt, men det er det eneste jeg kjenner. Det er ikke tykkelsen som er det største problemet, men lengden.

Gjest Sånn er det

Nei jeg er ikke vid i det hele tatt.. I det han trenger seg inn gjør det faktisk litt vondt, men det er det eneste jeg kjenner. Det er ikke tykkelsen som er det største problemet, men lengden.

Hvor lang er den da, ca? Jeg hadde foretrukket en tykk og kort før en lang og tynn.

Annonse

Gjest Sånn er det

10 cm kanskje...

Det er lite ja. Er han tykk. Da er mye av penisen gjemt av fett...

Han jeg har sex med nå har ikke så lang, kanskje 14 cm, men den er ganske tykk. Jeg nyter det til de grader. Han jeg hadde før hadde lang og tynn, det var bare ondt.

Ja, men lengden har lite å si. Det er tykkelsen som gir deg nytelsen.

Tilbake til det med kniping: Det er faktisk mulig å knipe seg selv til orgasme uten berøring av noe slag når man behersker "kunsten".

Det har jeg gjort. Banna bein.

Uff, alt man får seg til å si på dette 'stedet'...

Gjest veldig anonym!!

Det er lite ja. Er han tykk. Da er mye av penisen gjemt av fett...

Han jeg har sex med nå har ikke så lang, kanskje 14 cm, men den er ganske tykk. Jeg nyter det til de grader. Han jeg hadde før hadde lang og tynn, det var bare ondt.

Ja en mellomting hadde vært bra, men jeg får vell bare nøye meg med den lille jeg.. Lurer på om han er klar over det selv?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...