Gå til innhold

Han har så liten penis..

Anbefalte innlegg

At han skal bunne er ikke noe mål. Langt i fra. Elskeren min bunner i hytt og pine og det er ikke spesielt behagelig alltid!

Men jeg er enig i at den bør ha en viss tykkelse ja...

Elsker? Har jeg gått glipp av noe saftig sladder her på DOL? :-)

Fortell! *knis*

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

8

• Lillemus

6

• fuji1365380447

5

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg var sammen med en gutt engang, som hadde svært, svært liten penis. Men forholdet vårt var fantastisk godt, og det var så mye følelser med i bildet. Jeg hadde ikke trodd det, men HAN var faktisk den første jeg fikk orgasme sammen med! Han, med den minste, liksom!

Så han KAN overraske deg med bruken av "småen", han kjæresten din også. Det jeg prøver å si er at det å ha liten tissefant, ikke nødvendigvis betyr å være dårlig i senga.

Men likevel....å ha litt størrelse på'n...ja, det hjelper..:! :-)

Gjest veldig anonym!!

Jeg var sammen med en gutt engang, som hadde svært, svært liten penis. Men forholdet vårt var fantastisk godt, og det var så mye følelser med i bildet. Jeg hadde ikke trodd det, men HAN var faktisk den første jeg fikk orgasme sammen med! Han, med den minste, liksom!

Så han KAN overraske deg med bruken av "småen", han kjæresten din også. Det jeg prøver å si er at det å ha liten tissefant, ikke nødvendigvis betyr å være dårlig i senga.

Men likevel....å ha litt størrelse på'n...ja, det hjelper..:! :-)

Forholdet er kjempebra på alle andre måter, det er bare den "lille" detaljen der som sliter. Syns at det blir feil å dumpe manne bare fordi hans penis ikke er stor nok.

Men noen råd om hvordan det kan bli bedre? Begynner å bli veldig frustrert her.

Forholdet er kjempebra på alle andre måter, det er bare den "lille" detaljen der som sliter. Syns at det blir feil å dumpe manne bare fordi hans penis ikke er stor nok.

Men noen råd om hvordan det kan bli bedre? Begynner å bli veldig frustrert her.

Nei, noen råd har jeg ikke. Det er du alene som avgjør hva du kan "leve med" av penisstørrelser. Ingen andre. Og større blir den jo ikke, så det nytter vel ikke håpe på "bedre tider" heller:-)

Det er som med oss kvinner. Vi er født med den størrelsen vi har på vagina og skjede, og de puppene vi har. Nå er det riktignok blitt svært vanlig å forstørre puppene med silikon og alt, men...det er jo "juks".

Hadde det ikke vært et utrolig knusende slag å få for deg, om du fikk mistanke om at en fyr slo opp med deg pga han synes ikke noe om puppene dine? "Hun hadde så små pupper at jeg ikke klarte å ha sex med henne lenger"....

Gjest veldig anonym!!

Nei, noen råd har jeg ikke. Det er du alene som avgjør hva du kan "leve med" av penisstørrelser. Ingen andre. Og større blir den jo ikke, så det nytter vel ikke håpe på "bedre tider" heller:-)

Det er som med oss kvinner. Vi er født med den størrelsen vi har på vagina og skjede, og de puppene vi har. Nå er det riktignok blitt svært vanlig å forstørre puppene med silikon og alt, men...det er jo "juks".

Hadde det ikke vært et utrolig knusende slag å få for deg, om du fikk mistanke om at en fyr slo opp med deg pga han synes ikke noe om puppene dine? "Hun hadde så små pupper at jeg ikke klarte å ha sex med henne lenger"....

hihi! Det er sant det.

Men som du sier så er det ikke noe en kan gjøre med størrelsen, og den er jo viktigere i ett sexliv en puppene!

Annonse

Gjest veldig anonym!!

Trust me, det er han. Alle gutter er klar over sin penislengde.

Han har vertfall ikke komplekser for den tror jeg. Rart.. Han har vell hørt at det ikke er størrelsen det kommer an på. Men egentlig så er fakstisk størrelsen ganske vesentlig også.. vertfall for meg.

Elsker? Har jeg gått glipp av noe saftig sladder her på DOL? :-)

Fortell! *knis*

Etter at jeg ble enslig har det jo blitt dårlig med mannfolk da så jeg har fått en knullekompis - eller elsker. :o) Han er singel alenepappa og jeg er singel alenemamma. Dessverre har vi motsatte barneuker så vi får ikke treftes så veldig ofte (jeg knuller ikke med noen av ungene i huset!), men når vi først treffes så treffes vi! :o)

Begge to synes det er veldig praktisk sånn. *Hihi*

Jeg er en annen

Han har vertfall ikke komplekser for den tror jeg. Rart.. Han har vell hørt at det ikke er størrelsen det kommer an på. Men egentlig så er fakstisk størrelsen ganske vesentlig også.. vertfall for meg.

At størrelsen er helt uten betydning er det vel ingen med handa på hjertet som tror på, hverken gutter eller jenter.

Etter at jeg ble enslig har det jo blitt dårlig med mannfolk da så jeg har fått en knullekompis - eller elsker. :o) Han er singel alenepappa og jeg er singel alenemamma. Dessverre har vi motsatte barneuker så vi får ikke treftes så veldig ofte (jeg knuller ikke med noen av ungene i huset!), men når vi først treffes så treffes vi! :o)

(jeg knuller ikke med noen av ungene i huset!)

Får da virkelig håpe at du ikke finner på det.

Gjest bare tanken er motbydelig

Hvem faen knuller vel med egne unger?

Gjest Det er hva du gjør det til selv

Hei!!

Jeg har vært sammen med et par stykker med liten tiss... Og som noen andre her sier, så er det tull å si at størrelsen ikke teller.

Ble litt paff, hvis jeg kan kalle det det, når jeg "oppdaget" at han første med liten tiss, hadde nettopp det. Og tenkte nok en del på det i begynnelsen. Men etterhvert, så ble det faktisk ikke viktig i det hele tatt. Ble vant til den, og sex handler jo om så mye mer enn "inn og ut".

Jeg er ganske glad for at jeg er fornøyd med størrelsen til samboeren min, men det hadde heller ikke vært noen krise om han hadde vært mindre heller.

Syns du skal vente og se litt an. Om du kanskje klarer å "omstille" deg i hodet. Også finnes det jo stillinger som gjør at du kjenner han bedre.

Annonse

Gjest folk altså

Han vet han har liten og har sikkert akseptert det. Hadde vel vært dumt om han i tilegg skulle gå rundt å ikke tørre å bruke den... komplekser gjør det bare verre. Man har det man har og skal være stolt av det.

Gjest god sex

At størrelsen er helt uten betydning er det vel ingen med handa på hjertet som tror på, hverken gutter eller jenter.

mener du at man ikke kan ha god sex uten stort redskap?

kan man ha god sex om kvinne har litt for små bryster, eller at de kanskje siger litt? hva med store føtter, rare kjønnslepper og så stor vagina at det kunne blitt parkert en lastebil der? kanskje smaken er litt ekstra sur?

kan nok ikke skryte på meg langt redskap og har sikkert kommet til kort for enkelte. der det har vært følelser tilstede har til gjengjeld vært bra og min ex fikk først orgasme sammen med meg, hun hadde vært 28 år uten. tror du hun registrerte at den kanskje var 3 cm for kort?

klart at lengde og tykkelse betyr noe når en driver vaginalonani, men ikke nødvendigvis alltid

mener du at man ikke kan ha god sex uten stort redskap?

kan man ha god sex om kvinne har litt for små bryster, eller at de kanskje siger litt? hva med store føtter, rare kjønnslepper og så stor vagina at det kunne blitt parkert en lastebil der? kanskje smaken er litt ekstra sur?

kan nok ikke skryte på meg langt redskap og har sikkert kommet til kort for enkelte. der det har vært følelser tilstede har til gjengjeld vært bra og min ex fikk først orgasme sammen med meg, hun hadde vært 28 år uten. tror du hun registrerte at den kanskje var 3 cm for kort?

klart at lengde og tykkelse betyr noe når en driver vaginalonani, men ikke nødvendigvis alltid

Jeg synes det er litt søkt å sammenligne en mikrotiss med det å være flatbrystet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...