Gå til innhold

Han har så liten penis..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

8

• Lillemus

6

• fuji1365380447

5

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lykke til

foreslå at han kan bruke en dildo på deg... du må selvsagt ikke begrunne dette med han har liten tiss , da ryker iallefall forholdet. bare si at du har lyst til å prøve noe nytt... hvis du da får en sinnsyk orgasme kan jeg garantere at han har lyst til å bruke den på deg flere ganger.. Du kan også prøve å stramme vagina når han er inni deg , men er tissen veldig liten hjelper det nok ikke.

Lykke til!

Gjest veldig anonym!!

foreslå at han kan bruke en dildo på deg... du må selvsagt ikke begrunne dette med han har liten tiss , da ryker iallefall forholdet. bare si at du har lyst til å prøve noe nytt... hvis du da får en sinnsyk orgasme kan jeg garantere at han har lyst til å bruke den på deg flere ganger.. Du kan også prøve å stramme vagina når han er inni deg , men er tissen veldig liten hjelper det nok ikke.

Lykke til!

Men leve livet med å måtte bruke dildo/vibrator hver gang det skal være godt å ha sex er jo litt kjipt da...

Annonse

Etter at jeg ble enslig har det jo blitt dårlig med mannfolk da så jeg har fått en knullekompis - eller elsker. :o) Han er singel alenepappa og jeg er singel alenemamma. Dessverre har vi motsatte barneuker så vi får ikke treftes så veldig ofte (jeg knuller ikke med noen av ungene i huset!), men når vi først treffes så treffes vi! :o)

Begge to synes det er veldig praktisk sånn. *Hihi*

Dere har ikke tenkt å bytte barneuker sånn at dere har 'fri'uke sammen.

Det er ikke bare-bare å bytte turnus for noen av oss, det er jo mange flere enn bare oss to involvert i disse turnusene.

Jeg forstår det, og forstår hvor priviligert jeg er som har kunnet bytte etter behov. Nå er hun også blitt så stor at hun bestemmer stort sett selv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...