Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på om noen gutter har det slik som meg. at når jeg er kåt og penisen er stiv så drypper det fra den?

Gjest Perfectly Normal
Skrevet

Jeg er ikke gutt, men jeg kan love deg at det du beskriver er heeeeeeeeeelt normalt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan bare uttale meg om egen penis, og med godt over gjennomsnittet kjennskap til eget lem må jeg skuffe deg med å si at jeg overhodet ikke går rundt og drypper.

Ikke når jeg er kåt heller.

Det høres forresten ut som noe skikkelig griseri det der.

fuji1365380447
Skrevet

Noen menn har det slik at de siver/drypper litt væske fra penis når de er kåte.

Det er helt normalt.

Gjest Helt normalt
Skrevet

Ikke uten grunn kvinnen kan bli gravid selv om mannen "hopper" av i svingen - det er fordi det er vanlig at det drypper litt sæd også før utløsning. Dette hjelper til som glidemiddel under samleie.

Med andre ord: Helt normalt

Gjest ja det er normalt
Skrevet

Jeg er ikke gutt, men har møtt en del kåte mannfolk og ofte sett det dryppe fra en stiv penis. Det er vel ganske forskjellig fra den ene til den andre. Det er helt normalt.

Gjest drypper
Skrevet

Mange drypper, noen få gjør det ikke , er min erfaring. Så, det er normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...