Gå til innhold

Avaclinic i Findland -erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg er en ivrig "titter" men ikke skrevet tidligere. Har 5 Ivf forsøk (ingen frysef.) og er 36 år, med ukjent årsak til at det ikke lykkes. Derfor vil jeg ikke gi meg, i hvert fall ennå. Jeg vurderer Avac med ett nytt IVF-forsøk, også fordi at de har eggdonasjon som vil være videre vei hvis vi ikke lykkes. Men det skrives så mye om Maigaard, at nå har jeg begynt å tvile litt. Har noen erfaringer fra Findland ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160021-avaclinic-i-findland-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt eggdonasjonsforsøk ved AVA i Åbo. Vi har kjempebra erfaringer derfra. Vi syns det virket veldig ryddig og greit. Vi var til samtale og fikk da resepter på medisinene jeg skulle ta før innsetting, og mannen min avga sædprøve. Etter noen mnd fikk vi tlf. om at donor var funnet, og jeg kunne begynne på medisinene. Vi dro så til Åbo for innsetting. Jeg ble gravid med tvillinger og har nå verdens skjønneste gutt og jente. De feirer 3 årsdag neste mandag. Vi var altså heldige og vurderer nå å prøve igjen. Men tør nesten ikke håpe at jeg kan vere så heldig igjen.

Spør gjerne om du lurer på noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...