Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er mange som leser denne "headingEN" og RASER...men det er også mange som er i min situasjon som kanskje kan hjelpe meg å ta et valg. Har kjent en gutt (28 ) i snart et år(jeg er 22),siste halvåret har vi rota-men har aldri gått så langt at vi har hatt sex,inntil forrige uke. I utgangspunktet visste jeg ikke at han hadde hatt samboer i 4år, inntil 5mnd. inn i vårt vennskap. Prøvde på ingen måte å få han intressert i meg,min hensikt var å bli venn m han(bra kjemi). Nå sliter jeg m dårlig samvittighet og prøver å få han til å forstå at jeg vil noe mere,men han sier det er så vanskelig i forhold til henne og DRØYER...hva burde jeg gjøre får å få han til å se ting fra mitt persp.,det er ingen mulighet å trekke meg bort nå.....

Skrevet

SKjønner ikke hva du mener her!

Har han samboer NÅ eller hadde han samboer uten at du visste om det, og det er slutt nå?

Forklar litt bedre.

Skrevet

SKjønner ikke hva du mener her!

Har han samboer NÅ eller hadde han samboer uten at du visste om det, og det er slutt nå?

Forklar litt bedre.

Han har samboer nå og inntil et par mnd. vi hadde hatt kontakt fortalte han det.Men vi begynnte ikke å rote da,får hensikten min var ikke å bli intressert i han (bare en kamerat). Blitt litt mer innviklet nå,vi hadde sex for 1uke siden og er veldig glad i hverandre blitt.Har hatt daglig kontakt pr.tlf/sms (han pendler og er hjemme hos samboer hverr helg).

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Han har samboer nå og inntil et par mnd. vi hadde hatt kontakt fortalte han det.Men vi begynnte ikke å rote da,får hensikten min var ikke å bli intressert i han (bare en kamerat). Blitt litt mer innviklet nå,vi hadde sex for 1uke siden og er veldig glad i hverandre blitt.Har hatt daglig kontakt pr.tlf/sms (han pendler og er hjemme hos samboer hverr helg).

Hvis jeg var deg, ville jeg holdt meg unna til han eventuelt hadde slått opp med samboeren.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg raser ikke. Men burde du ikke prøve å se dette fra hennes prespektiv.

Han finner seg en yngre elskerinne - hva tror du det gjør med henne? Hun blir sannsyligvis knust og rasende.

Og du, vil du virkelig ha en mann som behandler sine kvinner på den måten? Hva slags garanti har du for at han ikke vil være utro mot deg, senere?

Hold deg unna. Hvis han vil ha deg, får han gjøre det slutt med samboeren først. Så hastverk kan du umulig ha hvis du virkelig elsker ham.

Gjest Elextra
Skrevet

Om han ikke snarest bestemmer seg og gjør det slutt med samboeren er han ikke mye å samle på. Med mindre han gjør det slutt med deg, da.

Hvis han fortsetter dobbeltløpet sier det litt om hva slags type han er. Du vil vel aldri kunne stole helt på at ham?

Skrevet

OK, her har du da fått de rette svarene, så det er ikke vits i å utdype mer...

Annet enn at det du gjør nå er å bryte kontakten med ham og si at du ikke vil vite mere av ham før han flytter ut og gjør det slutt med samboeren umiddelbart!

Det finnest ingen vinner i denne saken, bare tapere på en eller annen måte!

Skrevet

Jeg raser ikke. Men burde du ikke prøve å se dette fra hennes prespektiv.

Han finner seg en yngre elskerinne - hva tror du det gjør med henne? Hun blir sannsyligvis knust og rasende.

Og du, vil du virkelig ha en mann som behandler sine kvinner på den måten? Hva slags garanti har du for at han ikke vil være utro mot deg, senere?

Hold deg unna. Hvis han vil ha deg, får han gjøre det slutt med samboeren først. Så hastverk kan du umulig ha hvis du virkelig elsker ham.

Fullstendig enig!

Skrevet

Fullstendig enig!

Ditto!

Det er så mange tråder her inne om tilvarende temaer. det er i grunnen rart at disse damene virkelig må få det bekreftet at det ikke er særlig lurt å involvere seg med en som er "opptatt", hva enten han gjør det slutt eller ikke.

Gjest papirtiger
Skrevet

Med tanke på hvor mange som synes at utro menn (og damer) er atraktive, så er det ikke så rart mange er utro ;)

Personlig ville jeg holdt meg langt unna så umoralske mennesker.

Gjest Slemt men sant
Skrevet

Tenker litt hotell cæsar når jeg leser innlegget ditt. Hun unge jenta som roter med jens august.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg holdt meg unna til han eventuelt hadde slått opp med samboeren.

Tenk deg at han gjør slutt med samboeren sin og blir sammen med deg. Bak din rygg treffer han ei dame som han blir kjent med og ligger med.

Hmmm...

Hvorfor skulle han ikke være utro mot deg når han er utro med samboeren sin gjennom 4 år!?!

En gang utro alltid utro!!

Skrevet

Skulle vært som før i gamle, gamle dager..

Folk som var utro og ble tatt, skulle fått en stein i hodet!

Dette mener jeg kun om folk som skal ha en elskerinne, love en gull og grønne skoger, så springe til kona som man sier man elsker og aldri skal gå ifra!

Gjest alive&kicking
Skrevet

En gang utro alltid utro er det noe som heter. Vet ikke helt hva jeg tror om det, men hvilken garanti har du for at han ikke gjør det samme mot deg? Ikke noe godt utgangspunk akkurat...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...