Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en heeeeelt nydelig jente for ikke så lenge siden. Er fortsatt sammen, men nå sitter jeg litt fast i en situasjon jeg ikke vet helt hvordan jeg skal fikse.

Da vi møtte hverandre, gikk ting veldig fort. Falt fort for henne og kastet meg nok altfor raskt inn i livet hennes på alle mulige måter.

Dette resulterte i at hun fikk litt "noia" og trakk seg unna.

Hun kom tilbake igjen :), men nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg ovenfor henne. Vi snakker mye mindre sammen og har ikke hatt sex siden.

Syns det er utrolig vanskelig å vite hvor langt jeg kan gå, og hva hun vil, Da hun ikke er den som tar mest intiativ og ikke sier noe om hvor vi står.

Er redd hun kanskje kommer til å føle at jeg ikke er interessert etterhvert, siden jeg har begynt å kjøre hennes tempo, og at kanskje gnisten forvinner helt :S

Noen som kjenner seg igjen, og som kanskje vet om no trylletriks?

Skrevet

Du er rett og slett nødt til å åpne munne og snakke med henne serru. Spør henne hvordan hun vil ha det og hvor fort hun vil at dere skal gå frem osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...