Gjest amparro Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har vært hos tannlege og bleket tennene i dag. Resultatet ble flott :-) men det iser noe helt forferdelig i alle tennene (nesten). Føles nesten som jeg har tannverk. Jeg har tatt to pinex forte, men det hjalp ikke stort. Noen som har peiling på når dette går over? Andre som har bleket tennene hos tannlege før? 0 Siter
org Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Dette skal gå over. Kjøp deg tannkrem mot ising (husker ikke i farta hva den heter, men den kjøpes i vanlig dagligvare. Lykke til! 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Dette skal gå over. Kjøp deg tannkrem mot ising (husker ikke i farta hva den heter, men den kjøpes i vanlig dagligvare. Lykke til! Det har gått over i dag,heldigvis. Kjøte den tannkremen i går :-) 0 Siter
tinys Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det har gått over i dag,heldigvis. Kjøte den tannkremen i går :-) Jeg lurer på hvor mye du betalte for bleking av tennene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.