Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Det har nok vært skrevet en god del om dette før men likevel våger jeg meg til å spørre.

Jeg skal alså nå sende inn kvitteringer for IVF-forsøk til trygdekontoret.

1. Sender dere med reseptene i tillegg til kvitteringene ??

2. Kan jeg sende inn kvitteringer fra 2003 ? Var det fra 1januar 2004 at vi måtte betale inntil kr. 15000.

3. Henviser dere til noe i brevet ?. Eller vet de (trygdekontoret) hva det gjelder bare ved å skrive et kort brev.?

Takker for svar fra de som har erfaring med dette.

Status for min del er at vi hadde 1.søskenforsøk før sommeren, noe som ikke lykktes. Vi har noen egg nedfrosset og har tenkt å bruke de kanskje på nyåret. Faktisk godt å ha en pause fra alt og bare kose seg i høstmørke.

Lykke til, til alle dere som prøver..... det er absolutt håp for alle.... til det motsatte er bevist. Og ikke minst gratulerer til alle dere som har testet positivt.... det har dere vel fortjent !!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160274-refusjon-av-utgifter-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare sendt inn kvitteringene og reiselapper (husk ta kopi) etter hvert, da jeg ble anbefalt det fra trygdekontoret på grunn av laaaaaaaaaang behandlingstid:) Har bare festet på en post-it lapp og henvist til tidligere innsendte kvitteringer.

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...