Gå til innhold

Problemer med orgasme...

Anbefalte innlegg

Gjest undrande81

Hei,

Er nå sammen med min første kjæreste, og det er også første gang jeg har hatt sex. Og den er bra den. Mange stillinger osv.

Problemet er bare at jeg aldri får orgasme. Kan holde på i timesvis og holde meg relativt erigert hele tiden, men har enda til gode å 'komme', som det heter så fint :) Vi har hatt sex i noen måneder nå, og det har vært nærme noen ganger. Det har gått for henne, og det er jo forsåvidt, ihvertfall hvis man skal tro på mytene, litt omvendt.

Synes det er litt ekkelt, først og fremst fordi jeg tror kjæresten min tar seg litt nær av det...

En av grunnene kan være at det tar utrolig lang tid før vi kommer i gang med selve sexen, fordi hun er litt 'trang' og må være skikkelig tent først. Det hender seg ofte at jeg mister ereksjonen i denne perioden, og noen ganger også tenningen.

En annen, kanskje mer fysisk(hva vet vel jeg?), grunn kan være at jeg røyker og drikker forholdsvis ofte. Jeg trener også litt, men det har vært lite i det siste.

Det går forøvrig greit når jeg onanerer, selv om det noen ganger kan ta en god stund.

Jeg lurer derfor på om noen andre har hatt et lignende problem eller om noen kanskje vet om en måte, øvelser eller denslags, for å få penis til å bli mer følsom...

Hadde vært utrolig fint å få noen tips her, fordi det er ganske frustrerende for meg, for ikke å snakke om for kjæresten min :)

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160289-problemer-med-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...