Gå til innhold

Det går for fort...

Anbefalte innlegg

Gjest veldig anonym!!

Jeg vil gjøre det slutt med typen min. Men vet ikke hvorfor.

Vi har bare vært sammen i litt over en mnd og var bestevenner før dette. Tror at det kan ha med å gjøre:

- Det er ett avstandsforhold, og kommer itl å være det de neste 4 år...

- jeg vil studere i utlandet, men det sier han at han ikke kommer til å takle.

- Det har godt alt for fort, det jeg ville at skulle begynne med en fling, har blitt til noe seriøst (må treffe familien hans ol.)

- Han vet ikke hvordan han skal reagere når jeg for en gangs skyld ikke er i godt humør.

- Jeg har alltid likt singeltilværelsen, og det er vanskelig å legge det av seg, spesielt når vi bor så langt vekke fra hverandre.

Hjelp.. Jeg vil jo ikke såre ham, men hva skal jeg gjøre? Dette går så alt for fort for meg. Jeg vil jo ikke miste ham, men hvordan kan jeg få sagt det jeg mener på en fin måte.. Kan jeg bare si at vi bør roe ting ned litt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160349-det-g%C3%A5r-for-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...