Gjest - Redd!!! Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er ei jente på 37 år med to små barn på 5 og 2 år. De siste 2 månedene har jeg vært småkvalm hver dag, og har små, stikkende smerter fra blæren til der jeg tror eggstokken er på venstre side. Har også vondt nedenfor ribbenene på hver side, og en sviende følelse i mavesekken. Avføringen har endret seg, har vekselvis hard og løs mage. Har hatt store smerter i blæren ved samleie bakfra, men det er borte igjen nå. Har vært ofte på do, men har ikke hatt noe sviing. Legen har sendt meg til CT for kontroll, men kan de se evnt. svulster der? Har også tatt flere blodprøver uten å se noe foreløpig. Kan dette også være stress eller utbrenthet? Har vært igjennom veldig mye det siste året både på jobben og privat, og har vært alene med barna mens min mann er i fengsel. Han er hjemme igjen nå, og vi har også flyttet oppi det hele. Vet ikke om stress kan gi slike symptomer, men er veldig redd fordi min mor døde av lungekreft m.m. da hun var 62. Takknemlig for alle svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/160351-hjelper-dette-eggstokkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.