Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest guttttt

Hei

Jeg har akkurat blitt sammen med eksen igjen etter at det var slutt et halvt år.

Noe av grunnen til at det ble slutt var at min sexlyst er mye høyere enn hennes. Jeg har ikke problemer med å ha sex hver dag, men hun er kanskje mer på en gang i uka...

Til slutt begynte jeg å irritere henne visstnok. Dessuten trodde hun at jeg ville ha sex bare fordi jeg strøk henne på ryggen etc. Og hver gang vi skulle legge oss trodde hun at jeg forventet sex.

Jeg innrømmer at jeg hadde lyst, men jeg forventet ingen ting.

Som dere skjønner ble det en ond sirkel og når det dukket opp endel andre problemer gjorde hun det slutt.

Men nå vil hun prøve igjen fordi det er meg hun vil dele resten av sitt liv med.

Men sex'en kan fort bli et problem.

Jeg prøver nå å ikke forføre henne i det hele tatt, slik at hun tar første steg. Problemet er at det skjer nesten aldri.

Hvis jeg ikke har sex med henne kan jeg godt onanere (som en erstatning). Problemet er at hvis jeg onanerer en kveld jeg skal møte henne og hun mot formodning vil ha sex så forstår hun at jeg har onanert fordi da har jeg problemer med å komme...

Vi har mye mindre sex nå enn før. Kanskje en gang i uka.

Men kan jeg gjøre noe for at hun skal ha mer lyst på sex uten at jeg irriterer henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160357-for-h%C3%B8y-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt misunnelig på henne i så fall

Gi henne mer uforglemmelig sex, så skal du se lysten øker!

Med det mener jeg sex på hennes premisser, lange forspill hvor du kjærtegner hele kroppen hennes og gjør henne skikkelig kåt. Når dere er ordentlig i gang holder du på så lenge hun ønsker og trenger. Så skal du se det bedrer seg :-).

Mange jenter mister gradvis lysten fordi sex'en blir for rutinemessig og rett på sak etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160357-for-h%C3%B8y-sexlyst/#findComment-1037636
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes iallefall ikke du skal bekymre deg for at hun merker at du onanerer. Vi jenter vet at dette er vanlig og at menn både de som er i forhold og de single gjør det. Uansett så er det så privat at det har hun ingenting med. Det burde ikke såre henne.

Bare min mening da :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160357-for-h%C3%B8y-sexlyst/#findComment-1043774
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...