Gå til innhold

ny partner/ seksuell fungering

Anbefalte innlegg

Har møtt en mann som jeg finner veldig atraktiv og har lyst å bli bedre kljent med. Utfordringa er at han kysser og har sex på en måte som jeg ikke liker så godt. Han har kun hatt en partner i sitt voksne liv, ble skilt for 9 mnd siden og jeg har hatt flere kortere forhold.

Hvordan kan jeg si på en pen måte at det hadde vært fint om han f.eks kunne prøve å kysse på en annen måte, og også utføre samleie med en annen rytme osv. Ble litt skuffet da vi hadde sex, men kan jo ikke droppe han av den grunn. Med min eks var sexen fantastisk fra første stund. Hadde jo håpet det skulle bli slik denne gangen også

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160381-ny-partner-seksuell-fungering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg syntes alltid at det er litt kløning og mangel på rytme de første gangene jeg har sex med noen. Uansett hvor tiltrukket jeg er av dem. Alle har jo sine små særegenheter og vaner - og ikke minst så bærer man med seg teknikker som gamle partnere likte.

Det er nesten alltid en innkjøringsperiode med ny partner, og løsningen er å snakke om hvordan du liker det.

Fortell ham -"at jeg liker det så godt når du kysser med faste lepper, og ikke så godt når munnen er helt åpen.." eller noe sånt.

De fleste ønsker jo å tilfredstille partneren sin, men man er jo ikke tankeleser heller, da..

Jeg har møtt noen menns om digger å bli tatt på testiklene og anus, og andre som syntes at det er ekkelt. Den beste måten for meg å finne ut av det på er om de sier det til meg... Man lærer selvfølgelig litt av å lytte på stønn og godlyder, men det går jo mye fortere å si det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...