Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tidl.Peggy

oj lykke til! får håpe gullegget fester seg denne gangen da!

Det skal bli spennende!! Skal xxxx fingre og tær for dere.

Selv er jeg så heldig og endelig er blitt gravid etter 7.forsøk, og er nå 29 uker på vei:-) Husker godt da dere var aktiv her inne og lykkes med å bli gravid, så jeg håper inderlig at dere får oppleve det en gang til!!!

Riktig lykke til. Jeg håper på gladmelding fra dere om noen dager. :o)

Hilsen ei som siden dere hadde forrige forsøk har blitt tobarnsmamma. Ei lita jente på 10 mnd. venter på å bli hentet i Kina. :o)

Hei Yogi,

Lenge siden sist. Så gøy å høre at du er blitt 2-barns mamma. God tur, og lykke til videre.

Mvh

Annonse

Heisan! Så spennende at dere er i gang igjen. Føler vel egentlig at jeg skylder dere en aldri så liten takk :-)

Fikk lyst til å prøve kort regime etter at Juli gjorde det, og den satt! Er 8+0 i dag og så en spire på UL i går.

Testet med Clearblue i dag, dag elleve etter innsetting, og den var negativ. Tidlig å teste, men forrige gang vi ble gravide testet vi også elleve dager etter - og da var den positiv. Kona tror nå det er over for denne gang, jeg venter til fredag - da skal vi måle hcg.

Testet med Clearblue i dag, dag elleve etter innsetting, og den var negativ. Tidlig å teste, men forrige gang vi ble gravide testet vi også elleve dager etter - og da var den positiv. Kona tror nå det er over for denne gang, jeg venter til fredag - da skal vi måle hcg.

Så leit, Ola!

...men som du selv sier, så har dere testet tidlig. Selv om HCG-en slo ut tidlig sist, så er det ikke sikkert at den gjør det denne gangen. Så lenge mensen holder seg unna, er det håp!

Fortsattlykketilklem fra

Det var trist Ola. Jeg håper jo på at hCg`en kan vise noe annet for man vet jo aldri.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...