Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ett nick??

hei. Jeg lurer på om noen har noen tips til meg på hvordan jeg skal klare og bli gravid. Jeg sluttet på pillen for 19 mnd siden og de siste 5 mnd har jeg bruk eggløsningstester og hatt sex minst 1 gang om dagen når jeg vet at jeg er fruktbar, men i slutten av hver syklus får jeg ikke noe positivt svar på graviditetstesten. Dette er en stor nedtur hver gang jeg tar en test. Er det noen som har ett godt råd til meg. Jeg trenger virkelig noen.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160413-barnl%C3%B8shet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt på tide med en legesjekk. Og husk, mannens sæd bør sjekkes tidlig i prosessen. Det er kjedelig med massevis av undersøkelser av deg, også viser det seg at det er sæden som er dårlig.

Dessuten gjelder det vanlige, men kjedelige rådet - ikke stress med det! FAktisk så hjelper det å ikke fokusere så veldig på å bli gravide, men heller fokusere på å kose seg sammen. Bruke tiden på ting man liker.

Fotsoneterapi, akupunktur og homeopati er ting man kan prøve for å bli gravide.

Ellers, lev sunt, spis mye frukt og grønt, lite sukker. Beveg dere endel begge to. Kutt ut røyk og alkohol.

Lykke til, jeg vet hva dere går gjennom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160413-barnl%C3%B8shet/#findComment-1040962
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...