Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går det an å ha mensen uten eggløsning? Høres helt teit ut, for jeg vet jo at mensen vanligvis er et resultat av at egget ikke har blitt befruktet. Men jeg må bare spør om det KAN være en mulighet, og om du som evt vet, kan være så snill å svare meg!

Vi ønsker å bli foreldre... Har ikke prøvd mer enn i fire måneder, så det er ikke krise altså! Jeg har vanligvis en syklus på 35 - 40 dager, så dermed byr jo sjansen seg litt sjeldnere... Nå har jeg brukt en formue på eggløsningstester, og har testa meg i over to uker. (begynte på dag 15 - 16 i syklusen) Så langt har testene ikke vist LH Stigning! Jeg kan rett og slett ikke fatte det... Mensen skal etter planen komme i slutten av uka, men hvor planfull den er, varierer jo... Kan man ha eggløsning uten at det viser når man tar testene? De er riktig utført! Vær så snill, dersom noen har opplevd noe liknende eller vet noe, så please send et svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160468-mensen-uten-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går iallefall an å ha eggløsning uten at alle typer eggløsnings-tester viser det.

Kanskje prøve et annet merke neste mnd...

Takk for svar!:) Da slår jeg meg litt mer til ro... Har hørt at det går an å måle tempen, og følge med på temperaturstigning like rundt eggløsning. Kanskje jeg prøver det neste gang... Synd at disse testene koster så mye! Uansett - takk for at du gadd å svare!

Takk for svar!:) Da slår jeg meg litt mer til ro... Har hørt at det går an å måle tempen, og følge med på temperaturstigning like rundt eggløsning. Kanskje jeg prøver det neste gang... Synd at disse testene koster så mye! Uansett - takk for at du gadd å svare!

Temping kan kanskje være mer rett for deg. På fertilityfriend.com kan du plotte inn opplysningene om temp og sekret så får du forslag til når du har EL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...