Gå til innhold

Er gift!! Men lyst på no nytt!!!

Anbefalte innlegg

Har fått endel tanker og fantasier om å ha sex med ei anna dame enn kona,vi har vært gift i 14 år og sammen i 18 år, jeg har aldri hatt anna sexualpartner enn ho og det frister meg veldig med no nytt nå!!! Hva skal jeg gjøre? Har noen råd til meg, eller er det noen som har litt erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160481-er-gift-men-lyst-p%C3%A5-no-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dolly dimpel

* skill deg og se om du finner noe nytt.

* vær utro hvis du føler for det, men husk kondom. Tenk om hun oppdager det ved f.eks. kjønnssykdommer eller barn.

* Gå til prostituerte.

For et vanvittig dumt spørmål. Prøv å få opp stemningen og variasjonen med hun du har da vel. Hun kan vel ikke være så ille når du har holdt ut i så mange år.

* skill deg og se om du finner noe nytt.

* vær utro hvis du føler for det, men husk kondom. Tenk om hun oppdager det ved f.eks. kjønnssykdommer eller barn.

* Gå til prostituerte.

For et vanvittig dumt spørmål. Prøv å få opp stemningen og variasjonen med hun du har da vel. Hun kan vel ikke være så ille når du har holdt ut i så mange år.

Nei ille er hun ikke, er bare så nysjerrig på hvordan det er å ha sex med ei anna dame når jeg aldri har opplevd det, er snart 40 så må gjøre det nå...snakker kun om sex da, ikke no nytt forhold

Gjest dolly dimpel

Nei ille er hun ikke, er bare så nysjerrig på hvordan det er å ha sex med ei anna dame når jeg aldri har opplevd det, er snart 40 så må gjøre det nå...snakker kun om sex da, ikke no nytt forhold

Jeg tror du burde holde deg til fantasiene, de er det ingen som kan se. Hvis hun skulle finne ut dette så har du sikkert ikke noen dame mer, det er utrolig dårlig gjort overfor henne og du kommer helt sikkert til å få dårlig samvittighet.

Har dere det bra i senga så ville jeg heller videreutviklet dette, det er ikke så veldig ofte det blir supersex med fremmede mennesker i alkoholpåvirket tilstand.

Jeg tror du burde holde deg til fantasiene, de er det ingen som kan se. Hvis hun skulle finne ut dette så har du sikkert ikke noen dame mer, det er utrolig dårlig gjort overfor henne og du kommer helt sikkert til å få dårlig samvittighet.

Har dere det bra i senga så ville jeg heller videreutviklet dette, det er ikke så veldig ofte det blir supersex med fremmede mennesker i alkoholpåvirket tilstand.

Du har vel du *dolly* hatt flere partnere sansynligvis å da er det ikke så enkelt å tenke som meg sansynligvis som aldri har hatt anna en kona i senga...............

Gjest en fantsi fungerer best som en fantasi

Du vet hva de sier, sex er best sammen med noen som kjenner og er glad i deg og kroppen din!

Du ville kunne komme til å oppleve litt av en nedtur dersom du skulle finne på å bedra kona di. Hele din samvittighet og alt hellig i ditt ekteskap i bytte mot tre jokk inni en annen kvinne, - neppe verdt det.

Du får lukke øynene og se for deg "en annen" når du høvler over konemor - uten å informere henne om det, selvsagt.

Kan jo hende hun også er lysten på noe "nytt"? Kanskje tiden er kommet for å begynne å leke litt mer - rollespill og leketøy og alskens! Det er mye man kan gjøre for å få ild ut av gamle glør ;)

Annonse

Gjest dolly dimpel

Du har vel du *dolly* hatt flere partnere sansynligvis å da er det ikke så enkelt å tenke som meg sansynligvis som aldri har hatt anna en kona i senga...............

Ja jeg har hatt flere partnere, noen av dem i alkoholpåvirket tilstand, og det er egentlig ikke noe å trakte etter.

Har din kone hatt flere partnere da eller har hun også bare hatt deg?

Jeg mener at kanskje hun også fantaserer om å "prøve" noen andre hvis hun ikke har hatt sex med andre enn deg.

Ja jeg har hatt flere partnere, noen av dem i alkoholpåvirket tilstand, og det er egentlig ikke noe å trakte etter.

Har din kone hatt flere partnere da eller har hun også bare hatt deg?

Jeg mener at kanskje hun også fantaserer om å "prøve" noen andre hvis hun ikke har hatt sex med andre enn deg.

hun har vel litt mer erfaring enn meg ja, men det var før vi ble sammen....

Med slike utsagn får du deng her på forumet (så fremst du ikke troller da) Kan du ikke foreslå konebytte med noen du kjenner? Da blir det en smakebit på kona også;-)

hmmmmm, mener litt dette alså......... skriver ikke her på tøys å tull, hilsen tidligere Rørlegger her på dol!!

Annonse

Vent til du kommer på gamlehjemmet, der kryr det av lystne enker.

IngenLurerDenneGutten

Vent til du kommer på gamlehjemmet, der kryr det av lystne enker.

Det var en varm sommerdag og det ble holdt et stort selskap blant pensjonistene på et finere gamlehjem i Oslo. Pensjonistene satt ute på benkene rundt bassenget og pratet om stort

og smått.

Gamle enkefru Nilsen på noen og åtti følte seg alltid sprek, og var full av artige påfunn. Hun ville skape litt ekstra stemning på festen og kledde seg naken inne i avkledningsrommet, og løp ut i parken forbi gamlingene på benkene, før hun hoppet ut i bassenget.

- Hvem i all verden var det som løp forbi her nå?? spurte en av de.

- Har ikke peiling, svarte en annen, - men hvem det nå engang var, så kunne hun ha strøket kjolen sin før hun kom i dette selskapet.

Det var en varm sommerdag og det ble holdt et stort selskap blant pensjonistene på et finere gamlehjem i Oslo. Pensjonistene satt ute på benkene rundt bassenget og pratet om stort

og smått.

Gamle enkefru Nilsen på noen og åtti følte seg alltid sprek, og var full av artige påfunn. Hun ville skape litt ekstra stemning på festen og kledde seg naken inne i avkledningsrommet, og løp ut i parken forbi gamlingene på benkene, før hun hoppet ut i bassenget.

- Hvem i all verden var det som løp forbi her nå?? spurte en av de.

- Har ikke peiling, svarte en annen, - men hvem det nå engang var, så kunne hun ha strøket kjolen sin før hun kom i dette selskapet.

Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...