Gå til innhold

Kjæresten min kvier seg for å ha sex fordi han har stomi

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill kjæreste

Har fått en ny kjæreste og er i et dilemma her. Han er jomfru og for noen år siden fikk han stomi(utlagt tarm) pga en tarmsykdom. dette at han har stomi har plaget han mye. Så mye at han kvier seg for å ha sex fordi han er redd for at jeg skal synes at det er ekkelt.

Selvfølgelig er det litt uvant for meg å ha en kjæreste med stomi men det burde da ikke være uoverkommelig for oss å ha et sexualliv. Noen råd om hva jeg/han kan gjøre i denne situasjonen?

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg vet ikke hvordan du skal overbevise ham, men jeg tenkte at jeg skulle fortelle deg en liten historie.

Jeg hadde hatt sex uten de store høydene i et par år - da jeg møtte en gutt som var stomi-operert. Vi hadde en slik fantastik kjemi - og vi hadde den mest fantastiske sex èn jeg hadde hatt frem til da. han var også litt usikker i begynnelsen, men jeg var så kåt på ham at han bare lot det stå til...

Så mitt råd er å vise at du tenner på ham, og vise at du ikke syntes at det er ekkelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...