Gå til innhold

Mens man venter på HIV-resultatet...

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke mitt vanlige nick...

Jeg regner med at det er flere enn meg som har tatt en HIV-test. Hvordan kom dere dere gjennom ventetiden til resultatet lå klart...? Jeg er helt frynsete, føler at jeg har halvannen uke igjen å være frisk, etter det blir alt svart...

Jeg har vært så DUM, DUM, DUM i mange år! Dette året her jeg på en måte "våknet" og kan ikke fatte at jeg har vært så tankeløs. Jeg har ikke hatt sex med noen i

(høy)risikogrupper, men har hatt ubeskyttet sex med altfor mange, rett og slett. Det er helt ufattelig idiotisk, jeg er fullstendig klar over det, så det er ingen vits i å "kjefte" på meg... Men nå er jeg en ny jente; ender dette godt, skal jeg være glad jeg har fått meg denne støkken...

Jeg gjorde den tabben for en tid tilbake at jeg begynte å lese om HIV fordi jeg har hatt flere tegn på dårligere immunforsvar. Det førte til at jeg ble livredd, men jeg har i alle fall fått tatt den testen, da...

Jeg bor hjemme for tiden, og er i jobb, så jeg går rundt og later som alt er bra, mens jeg egentlig er helt i oppløsning. Så hvis noen har noen gode ord til meg, blir jeg utrolig takknemlig. Jeg er jente, forresten, om det skulle ha noe å si...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160661-mens-man-venter-p%C3%A5-hiv-resultatet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det skal veldig mye til at det smitter ved vanlig sex. Med mindre du har hatt sex med noen i risikogruppen er det svært liten sjanse for at du er smittet.

Når det er sagt HENDER det jo at smitte også skjer ved vanlig sex. En bør vel derfor legge til at du selvfølgelig må benytte beskyttelse heretter.

Gjest Ikke mitt vanlige nick...

Det skal veldig mye til at det smitter ved vanlig sex. Med mindre du har hatt sex med noen i risikogruppen er det svært liten sjanse for at du er smittet.

Når det er sagt HENDER det jo at smitte også skjer ved vanlig sex. En bør vel derfor legge til at du selvfølgelig må benytte beskyttelse heretter.

Selv om disse heterofile, unge norske guttene (pluss en engelsk...oops, det var kanskje litt verre?) nok ikke regnes som risikogruppe i utgangspunktet, så har jeg så lite kopntroll med hva de har gjort før de hadde sex med meg... Men takk for svar:-)

Kan love deg at jeg aldri frivillig lar meg utsette for et slikt tankekjør igjen, så kondom eller nothing er det som gjelder heretter...

Jeg tør rett og slett ikke lese mer om HIV på egenhånd - er det noen som har lest/hørt om det har noe å si om gutten får utløsning inne i skjeden eller ikke..? Det er aldri noen som har kommet inni meg, nemlig, og jeg klamrer meg fast til tanken om at dette er et viktig poeng... Siden viruset er i sæden...Men kommer jo ofte litt sæd før utløsning..?

Jeg tør rett og slett ikke lese mer om HIV på egenhånd - er det noen som har lest/hørt om det har noe å si om gutten får utløsning inne i skjeden eller ikke..? Det er aldri noen som har kommet inni meg, nemlig, og jeg klamrer meg fast til tanken om at dette er et viktig poeng... Siden viruset er i sæden...Men kommer jo ofte litt sæd før utløsning..?

Ja, ja, shit au, dere vet ikke hvem jeg er i RL...

Gjest Elextra

Ups, der kom nicket ditt også? ;).

Tror smitte kan overføres også uten at han kommer inni deg, men at sjansen er noe mindre (dette vet jeg ikke sikkert).

Annonse

Jeg tror det er veldig liten mulighet for at du skulle ha blitt smittet. Nesten så liten at jeg ikke hadde tenkt på det engang, men stor nok til at jeg hadde brukt kondom neste gang, for sikkerhetsskyld altså *vifter med pekefingeren*

Ups, der kom nicket ditt også? ;).

Tror smitte kan overføres også uten at han kommer inni deg, men at sjansen er noe mindre (dette vet jeg ikke sikkert).

He, he, fort gjort;-) Spiller jo egentlig ingen rolle... Men blir liksom sånn at man har et "problem-nick" og et "problemløser-nick", i hvertfall i slike "delikate" saker...:-)

(((Klem)))

Siden man ikke kan gjøre fortiden ugjort (og det er flere enn du som har gjort dumme ting i fortida, vær trygg!), er det eneste man kan håpe at det har gått bra.

Håper du finner ut at du er frisk. Har ingenting annet fornuftig å si.

Takk for klem'en, den var go'! :o).

Jeg tror det er veldig liten mulighet for at du skulle ha blitt smittet. Nesten så liten at jeg ikke hadde tenkt på det engang, men stor nok til at jeg hadde brukt kondom neste gang, for sikkerhetsskyld altså *vifter med pekefingeren*

Kondom i veska er nok en god ting, samme hvor "billig" det virker... Og gutter som nekter å kle på seg, får drite og dra! Men tror forresten jeg har sluttet med alt som heter tilfeldig sex... En framtidig kjæreste skal dessuten få teste seg for ALT, det har jeg gjort nå... Og hvis alle på forumet tenker NEGATIVE tanker nå, så blir det bra;-)

Kondom i veska er nok en god ting, samme hvor "billig" det virker... Og gutter som nekter å kle på seg, får drite og dra! Men tror forresten jeg har sluttet med alt som heter tilfeldig sex... En framtidig kjæreste skal dessuten få teste seg for ALT, det har jeg gjort nå... Og hvis alle på forumet tenker NEGATIVE tanker nå, så blir det bra;-)

Du er absolutt på riktig spor nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...