Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hva jeg skal si. igår hadde jeg sex med en mann. jeg er selv gutt og hater homofili. men jeg måtte ha sex og nåe jeg i en alder av 24 ennå ikke har debutert så ble det for mye. gikk på eros og fikk tak i en fyr og hadde sex med han. det var ikke godt og jeg føler meg så skitten.

hvorfor ble det slik? kanskje fordi jeg ikke får damer. alle ender opp som venner.

føler meg så liet verdt nå........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

KJære deg

Alle mennesker har behov for kjærlighet og kos og sex. Både homofile og bifile og hetrofile.

Jeg vet ikke hvorfor du følte at din eneste mulighet for sex var med en homofil gutt, men det syntes jeg du skulle tenke litt på?

Å hate seg selv er ikke et godt utgangspunkt for et forhold eller kjærlighet eller sex. Destruktive handlinger som får deg til å føle deg skitten er ikke veien å gå dersom du lengter etter nærhet og intimitet.

Hvorfor søkte du ikke heller etter ei jente på nettet? Det finnes mange søkende jenter der ute, som er på utkikke etter en snill gutt som kan ta vare på dem. Hvis det er ei jente du vil ha, så bør du søke etter ei jente.

Men hvis det underbevist er gutter du blir tiltrukket av, selv om du sier at du ikke er homofil, så må du gå en runde til med deg selv.

Du er ikke noe dårlig mennekske selv om du skulle være homofil! Men du må lære å akseptere deg selv og dine følelser først!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/#findComment-1040114
Del på andre sider

KJære deg

Alle mennesker har behov for kjærlighet og kos og sex. Både homofile og bifile og hetrofile.

Jeg vet ikke hvorfor du følte at din eneste mulighet for sex var med en homofil gutt, men det syntes jeg du skulle tenke litt på?

Å hate seg selv er ikke et godt utgangspunkt for et forhold eller kjærlighet eller sex. Destruktive handlinger som får deg til å føle deg skitten er ikke veien å gå dersom du lengter etter nærhet og intimitet.

Hvorfor søkte du ikke heller etter ei jente på nettet? Det finnes mange søkende jenter der ute, som er på utkikke etter en snill gutt som kan ta vare på dem. Hvis det er ei jente du vil ha, så bør du søke etter ei jente.

Men hvis det underbevist er gutter du blir tiltrukket av, selv om du sier at du ikke er homofil, så må du gå en runde til med deg selv.

Du er ikke noe dårlig mennekske selv om du skulle være homofil! Men du må lære å akseptere deg selv og dine følelser først!

det ble for mye.alle snakker om sexlivet og alt det der. om damene sine men sjeg ikke noe. får lystbtil å skye meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/#findComment-1040119
Del på andre sider

det ble for mye.alle snakker om sexlivet og alt det der. om damene sine men sjeg ikke noe. får lystbtil å skye meg....

Reis deg opp, fatt mot, du er ikke skitten eller har gjort noe galt.

Om dette var frivillig fra din side så se på det som et feilsteg...du vil nok få flere av dem i livet...vi har som regel en god del av dem alle. Partnere og sextilfeller vi godt kunne vært foruten.

Legg dette bak deg og se fremover. Om det er vanskelig for deg dette så søk støtte og hjelp. På DOL er jo sider for overgrep - kanskje følelser du kjenner igjen der - og psykriatri - der kan du lære litt om dine reaksjoner nå i ettertid.

Om du vi ha ei jente så let etter henne...på bowlinghallen, på skolen, på gåtur med hunden, på joggetur...en potensiell partner kan finnes over alt.

Det viktigste er at du stoler på deg selv og er åpen og blid til livet, da vil du få en aura som åpner for de fine mulighetene.

Men kom deg nå først over dette du har vært gjennom. Om det "ikke var mer" enn et feilsteg så se på det slik...og legg det bak deg.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/#findComment-1040136
Del på andre sider

Lite troverdig innlegg.

Enten har man en legning som i mer eller mindre grad går i retning av samme kjønn, eller så har man det ikke.

Er man heterofil, så velger man ikke et homofilt forhold,som "erstatning" for jenter.

Lite troverdig innlegg? Du er jævlig grei. Du vet vel ingenting om hva vedkommende har hjort elelr føler. Enkelte burde holde kjeft. Jeg blir bare mer og mer paff.

Til deg som skriver: Jeg skjønner hvordan du føler deg, men du må ikke gi opp. Hvis du føler at denen erfaringen ikke gav deg noe, så la det være enste gang. Du må være litt mer frempå og ikke være for mye venn med damene tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/#findComment-1040744
Del på andre sider

Annonse

KJære deg

Bra svar fuji.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/#findComment-1040745
Del på andre sider

Lite troverdig innlegg? Du er jævlig grei. Du vet vel ingenting om hva vedkommende har hjort elelr føler. Enkelte burde holde kjeft. Jeg blir bare mer og mer paff.

Til deg som skriver: Jeg skjønner hvordan du føler deg, men du må ikke gi opp. Hvis du føler at denen erfaringen ikke gav deg noe, så la det være enste gang. Du må være litt mer frempå og ikke være for mye venn med damene tror jeg.

Syns du det virker troverdig at en heterofil person, med legning som til de grader går i retning av det motsatte kjønn, velger å ha sex med en av samme kjønn, fordi han ikke får seg noe dame der og da?

"Legnings-mekanismene" fungerer ikke slik i virkeligheten, derfor er dette oppspinn fra ende til annen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160791-s%C3%A5-usikker/#findComment-1040762
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...