Gå til innhold

Diskuter størrelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Hvor stor er din/din kjæres penis?

Det er noen år siden jeg sjekka, men ved siste EU-sjekk tror jeg den var rundt 18 cm. lang. Ca. 15 cm. i omkrets. Omskjært. Pierca. Fin.

Ingen av mine "kjære" har noensinne hatt penis.

2. Hvor viktig er størrelsen for deg?

Den var viktig for meg når jeg var 18 og usikker. Nå er jeg ikke lenger usikker. Ikke er jeg 18 heller. Jeg er faktisk veldig sikker på min seksualitet, og mine ekstreme ferdigheter på det planet har fint lite med penisstørrelsen å gjøre.

Men det er klart min perfekte penis er en bonus til den heldige.

3. Fortell om du har problemer med størrelsen, tenker du på størrelsen når du har sex med kjæresten din?

Nei. Jeg tenker ikke på størrelsen min når jeg har sex. Det er vel ingen normale mennesker som ligger og tenker på sin egen størrelse når de puler?

I hvert fall gjør vi ikke det her i Odalen.

4. Tenker du noen gang på om kjæresten din har hatt sex med en som har større penis enn deg, evt hvordan påvirker dette deg?

Nei, det tenker jeg ikke på.

Jeg har ingen peniskomplekser.

ravi & dj tøv ?

Annonse

• 1 måned senere...
blitz1365380771

Jeg har nettopp byttet fra XL-kjæreste til medium-elsker.

Var litt redd for at det skulle bli en skikkelig nedtur men til min store overraskelse oppdaget jeg kjapt at jeg plutselig hadde en helt annen kontroll med underlivsmusklene mine når jeg ikke ble omtrent "sprengt".

Dette har resultert i at jeg får både lettere og mye bedre orgasmer med den nye. Hvilken herlig overraskelse!!!

Jeg har hatt kjæreste som var temmelig velutrustet. Det betød at jeg alltid hadde smårifter nedentil (svir!), og at jeg rett som det var ble støtt i livmoren, hvilket _ikke_ er godt. Jeg kan jo ikke si om han var kjempe-kjempestor, det var han neppe, men han var i grunnen for stor for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...